pmarius Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg har en Apple Mac Mini fra 2010 som jeg i tillegg til Mac OS X Lion har innstallert Windows 7 Enterprise på, ved hjelp av BootCamp. I egenskapene for maskinen står det at jeg har 4 GB RAM innstallert (som stemmer), men at bare 2,72 GB kan brukes (se skjermbilde) Ser også i oppgavebehandling at kun 2,72 GB er i bruk, mens det ikke står noe om hvor de resterende 1,28 GB har blitt av. Noen som kan hjelpe meg med en forklaring på hvorfor det er slik, og hva jeg evt kan gjøre for å få tilbake de 1,28 GB som ikke brukes? Endret 2. august 2011 av pmarius Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Har du 64-bit versjon av Windows? Edit: Der kom bildet ja Du har bare 32-bit versjon, og den kan ikke utnytte mer enn ~3 GB RAM. Installer 64-bit versjon, og problemet løser seg! Endret 2. august 2011 av Zash Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Har du 64-bit versjon av Windows? Nei, det er 32 bit.. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Ok, skal gjøre det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå