Crazy Joe Davola Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 FIkk Deus Ex Human Revolution til 148kr Så det er nok det spillet jeg gleder meg mest til i august. Mistenker at flere enn meg bestilte Deus Ex Human Revolution under Siba-kampanjen, ja. Jeg bestilte også da. 148,- for DE:HR er det ingenting å si på. Håper bare de sender spillet i tide. Bestilte Dungeon Siege 3 til samme pris derfra, og det sendte de ikke før lenge etter release. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Stronghold 3, From Dust, Tropico 4 og Red Orchestra 2 er spill jeg ser frem til i den kommende måneden. Ellers ligger vel Battlefield 3 et hak bak der igjen. Protip: Forhåndskjøp Red Orchestra 2 Digital Deluxe Edition, så får man tilgang til Beta, om man ikke har den allerede. Samt, Day-1 bruksmuligheter for et par våpen. Har du allerede Red Orchestra: Ostfront 44-45, så får du 20% av prisen. Blir ca 270 NOK. http://store.steampowered.com/app/35450/ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vet ikke hvor kjappe Siba er med å sende ting da jeg aldri har bestilt noe der før, men er ikke noe hastverk for min del, jeg har jo den berømte backloggen min med PC-spill. Man kan også sjekke g2play.net og kjøpe produktnøkler til spill for Steam/Origin direkte derfra om man ikke er så nøye på å ha fysisk medium, cover osv. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 iRacing 2.0 kommer i august. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noe håp om anmeldelse av Xenoblade Chronicles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå