Øystein.F. Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Gamer.no gjev deg oversikt over kva som skjer på spelfronten i august. Les hele saken Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg ser også mest frem til Xenoblade Chronicles. Jeg tror det blir det første japanske rollespillet jeg kjøper til den konsollen, og det sier i grunn noe om utvalget etter at konsollen er vært på markedet i så mange år. Men, nå får vi dette og Sakaguchi's siste spill Last Story er på vei, så det begynner å lysne litt. Mange omtaler også Pandora's Tower som det tredje store japanske rollespillet som er på vei til Wii, men jeg prøvde det såvidt i Tokyo for noen uker siden og det fortonte seg mer som et tredjepersons actionsspill den korte stunden jeg spilte. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Som du skriver, det er mange som har tatt ferie, dere ligger vel etter på en del titler? Som Call of Juarez f.eks. Age of Empire ser ganske godt ut : ) Det blir noe jeg gleder meg til =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Som du skriver, det er mange som har tatt ferie, dere ligger vel etter på en del titler? Som Call of Juarez f.eks. Vi fikk spillet to uker forsinket, og har ikke rukket å komme skikkelig i gang med det grunnet ferieavvikling og personlige årsaker. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det to jeg gleder meg mest til er Deus Ex og From Dust til pc Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Som du skriver, det er mange som har tatt ferie, dere ligger vel etter på en del titler? Som Call of Juarez f.eks. Vi fikk spillet to uker forsinket, og har ikke rukket å komme skikkelig i gang med det grunnet ferieavvikling og personlige årsaker. Man spiller da i ferien? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 FIkk Deus Ex Human Revolution til 148kr Så det er nok det spillet jeg gleder meg mest til i august. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Mistenker at flere enn meg bestilte Deus Ex Human Revolution under Siba-kampanjen, ja. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Som Call of Juarez f.eks. Jeg forutså en spektakulær tryning så snart de annonserte epokeskiftet, og presto. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nei. Får heller smøre meg med tålmodighet og vente til september der Sword of the Stars 2 vil stjele det lille eg har igjen av tid. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) gleder meg meir når august er over slik at vi begyner på høsten skikkelig, når dei spillene eg gleder meg til komer men From the dust til pc? veit det er komet ut på xbox men er vell verdt og nevne? Endret 2. august 2011 av RoaRawR Lenke til kommentar
Millha Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 1 Deus Ex 3 2 Age of Empire Online Goe greier. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 En opplysning til redaksjonen angående lanseringstider, vet ikke hvor bedre å poste det: Paradox Interactives kommende spill Sengoku har dere oppsatt som "ikke fastsatt". Men lanseringsdatoen ble annonsert på Paradox sine nettsider for spillet allerede samme dag som spillet ble annonsert. Det er 13/9-11. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tusen takk for tipset. Jeg retter det opp med en eneste gang. I fremtiden er nok det smidigste å benytte [email protected] for slike innspill, så er man sikker på at det blir lest. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg gleder meg til From Dust. Det burde vel være med her siden pc ver kommer i aug?! Ellers ser august ut som en kjedelig mnd for min del. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det hadde kanskje ikke vært så dumt å si hvilken plattform de forskjellige spillene kommer til? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg ser også mest frem til Xenoblade Chronicles. Jeg tror det blir det første japanske rollespillet jeg kjøper til den konsollen, og det sier i grunn noe om utvalget etter at konsollen er vært på markedet i så mange år. Men, nå får vi dette og Sakaguchi's siste spill Last Story er på vei, så det begynner å lysne litt. Mange omtaler også Pandora's Tower som det tredje store japanske rollespillet som er på vei til Wii, men jeg prøvde det såvidt i Tokyo for noen uker siden og det fortonte seg mer som et tredjepersons actionsspill den korte stunden jeg spilte. Samme her, gleder meg veldig til Xenoblade, på tide at Wii får et skikkelig rollespill. Det finnes jo Sakura Wars, vet ikke om du har testet det? Det er et strategi-rpg med en del dating-simelementer. Jeg anbefaler det om du liker strategi-rpger. Pandora's Tower virker å være et actionspill med rpg-elementer ja, tror nok det har mer med timing enn realiteter å gjøre at dette blir kalt et av de "tre store rpg-ene" til Wii. Gleder meg forøvrig også veldig til Deus Ex, orginalen er den beste 3D-shooteren noensinne etter min mening, så dette blir spennende! Lenke til kommentar
VitoC Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kan vi vente oss en anmeldelse fra dere på det nye Pirates-spillet etterhvert? Siden det tydeligvis er et "lite" spill er det jo sikkert ikke førstepri,men jeg har lagt meg til en liten uvane om at jeg alltid sjekker hva dere mener om spill før jeg evt kjøper det, siden dere som oftest har meget gode og detaljerte anmeldelser så jeg håper virkelig dere kommer med en om dette spillet også. Men uansett, keep up the good work, dere har virkelig utviklet gamer.no til å bli en fantastisk side, og har alltid masse nyheter og info om kommende spill osv PS: Ang FIFA12, når vil dere antakelig komme med en full anmeldelse, før eller etter offisiell slippdato? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Uten tvil Red Orchestra 2 jeg ser mest fram til. Jeg har ingen forventninger om det nye Deus Ex spillet, men jeg holder et øye åpent. Kommer til å vente til det kommer inn anmeldelser til det før jeg tar en avgjørelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå