Gå til innhold

Finnes det SSH eller til noed Telnet client for T610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger bare en ssh og kanskje en telnet client. jegi vet det finnes til 6610 men det virker selfvfoegelig ikke :(

Seriøst, funker det? Kan man koble seg på en linux box ? Og bruke denne til å surfe og chatte og sånn med ? Men det vil gå på grps tellern ell noe sånt da ell ?

Lenke til kommentar
Trenger bare en ssh og kanskje en telnet client. jegi vet det finnes til 6610 men det virker selfvfoegelig ikke :(

Seriøst, funker det? Kan man koble seg på en linux box ? Og bruke denne til å surfe og chatte og sånn med ? Men det vil gå på grps tellern ell noe sånt da ell ?

Ja det funker. og ja det gaar paa GPRS, men datatrafikken er jo ikke saa veldig mye.

Problemet med Nokia telefonen er at det er bare finnes den usikkere TELNET klienten og ikke SSH..

En annen ting som jeg lurer paa om dere kunne hjulpet meg med.

ER det mulig aa faa GPRS til aa allid veare online slik som det er mulig paa Nokia 6610.

Her i Australia koster det 3 kr for hver gang du kobler deg til gprs nettet og da blir det en del kr tilslutt..

SAa visst jeg kunne latt GPRS'en alltid staatt paa saa hadde jeg nok tjent noen kr paa det.. (kobler til nettet ca 5-6 ganger daglig)

Lenke til kommentar

Det blir vel akkurat det samme problemet som MSN/ICQ, T610 har ikke støtte for sockets.

Forresten noen som vet om mophun støtter sockets? Eller blir det sånn på T610 at mophun just for fun og java kun for spill? :shrug:

SlowScan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...