Anne Øverås Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Lille flue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et fint bilde. Tror det hadde gjort seg veldig bra uten flua også Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Herlig harmoni i farger, lys, komp og uttrykk En nytelse å se på - selv om jeg hater fluer Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Softe fine farver, likte dette Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fint bilde. Blikket mitt hopper mellom blomsten til venstre og flua på den andre blomsten. Liker motiv, lys og farger, men ville kanskje hatt et tettere utsnitt rundt flua og den ene blomsten. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et flot billede af den fine sarte blomst, med fluen. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Delikat og pent bilde:) Fin komp. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Usedvanlig delikat :-) Dette likte jeg veldig godt! Fin eksponering. Fin komposisjon, perfekt skarphet og dof. Dråpene på kronbladene er priken over i'en. Hadde du fått flua til å snu seg med retning inn i bildet i stedet for ut av bildet, hadde det blitt nesten for perfekt. Men etter det jeg har hørt, er det ikke lett å instruere fluer ;-) Dette er etter min mening ett av få nærbilder som klarer å fomiddle en historie, jeg liker at det er mye omgivelser og at øyet med en gang hviler på fluen. Det eneste jeg misliker er signaturen i billedflaten, men det er på generelt grunnlag ;-) Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Oftest imponerer macrobilder meg mest når de er tett på, med masse detaljer man knapt kan se med det blotte øyet. Mens andre ganger, sånn som her, synes jeg det er nydelig at flua er plassert i et miljø. Og et vakkert miljø er det Nydelig dus blomst som bakgrunn med fine avstemte fargetoner, som står så godt til den blomsten som flua sitter på. Dråpene er prikken over i`en her synes jeg Liker bildet godt! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det meste er sagt, jeg hiver meg på alle gode ord.. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vakkert. Nydelige farger og uttrykk. Likte dette veldig godt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nydelig - kan bare slutte meg til det meste som allerede er sagt. Jeg syns blikket faller naturlig på flua og den er perfekt plassert i billedflaten. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Diskret eleganse i dette bildet. Godt komponert. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nydelig Anne. Perfekt komposisjon med fantastisk kontrast mellom flue og resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg