Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

BK: Lille flue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usedvanlig delikat :-) Dette likte jeg veldig godt! Fin eksponering. Fin komposisjon, perfekt skarphet og dof. Dråpene på kronbladene er priken over i'en. Hadde du fått flua til å snu seg med retning inn i bildet i stedet for ut av bildet, hadde det blitt nesten for perfekt. Men etter det jeg har hørt, er det ikke lett å instruere fluer ;-)

Dette er etter min mening ett av få nærbilder som klarer å fomiddle en historie, jeg liker at det er mye omgivelser og at øyet med en gang hviler på fluen.

Det eneste jeg misliker er signaturen i billedflaten, men det er på generelt grunnlag ;-)

Lenke til kommentar

Oftest imponerer macrobilder meg mest når de er tett på, med masse detaljer man knapt kan se med det blotte øyet. Mens andre ganger, sånn som her, synes jeg det er nydelig at flua er plassert i et miljø. Og et vakkert miljø er det :) Nydelig dus blomst som bakgrunn med fine avstemte fargetoner, som står så godt til den blomsten som flua sitter på. Dråpene er prikken over i`en her synes jeg :) Liker bildet godt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...