uylum Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 hei! jeg har hatt en mx1000 mus i noen år.. tror den er litt over 6 år gammel. den tok i går kvelden etter å ha fått litt vann på seg. finnes disse fortsat og få kjøpt? eller en med de samme knappene. kjenner meg litt avhengig av skrolle hjul som kan vippes frem tilbake og til sidene og knapp forran og bak hjulet og 3 tommel knapper. noen som vet om noen tilsvarende. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hei, Jeg hadde min også i mange år og var godt fornøyd med den. Det finnes mange mus ala den der, jeg har nå en som fulgte med et Logitech wave pro set som er ganske lik mx1000. Du har også disse: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=603222 https://prisguiden.no/produkt/logitech-cordless-performance-mx-darkfield-113979 Regner med du vil holde deg til Logitech eller? Lenke til kommentar
uylum Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 ja har logitech tastatur og, så er veldig greit å ha samme programvare til begge deler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei, kjøpte0 performace mx i mars. Jeg er superfornøyd med performace mx, den er veldiig god å holde i og jeg liker knappeplaseringen. den er råbra. Willy Lenke til kommentar
uylum Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 det ble en G700 er strålende fornøyd med musa men batteriet suger i forhold til gamle mx1000 G700 varer 3-4 dager gamle mx varte 10-12 5 dager ved hard bruk. Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei. Jeg har en mx1000, men bruker den ikke. Har nå godt over til G500, og er strålendes fornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå