TCi Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Giantbomb var på den samme eller en lignende event, og skrev følgende: It's worth noting that I was playing the Xbox 360 version of Rage. Obviously, id's primary focus is on the PC version of this title, and that's where you'll be seeing the greatest quantity of graphical bells and whistles. That said, the Xbox version is no slouch. It's top flight as graphics on this console system go, with only minimal framerate troubles or other hallmarks of console-oriented rejiggering noticeable at all. Straight up, it looks awesome. Tror ikke det er så mye å frykte for noen! Dette er en PC-tittel for min del, kjøpte tross alt nytt grafikkort og må få brukt det til noe Det som plager meg er det faktum at vi ikke har sett PC-versjonen på noen filmer. Ihvertfall ikke som det kommer fram. Alt så langt viser at de spiller med en kontroller. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lovar godt at 360 utgåva leverer varene! Gledar meg stort til å kose meg med Rage! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Carmack om Rage, PC, Doom 4: http://www.vg247.com/2011/08/04/quakecon-2011-carmacks-legendary-keynote-live-from-8pm-bst/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg ble overfalt av impulsmonsteret og kjøpte spillet på Steam. Nå gleder jeg meg noe innmari! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå