care- Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hei. Er 18 år. Jeg spiste veldig lite og fikk anoreksia, var underernært, fikk bulimi og alt der. Gikk ned 40 kg på 1 år ca. Jeg spiser ordentlig og trener regelmessig nå (har alltid gjort, utenom dette ene året). Kommer min levealder til å bli forminsket, grunnet dette ene året med kraftige kroppsendringer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det kan godt hende. Hvilken helse du er i i tenårene vil påvirke stamcellene og følge deg resten av livet. Men om det er i stor eller liten grad i ditt tilfelle kan jeg ikke svare deg på. Så lenge du føler deg frisk og opplagt så er det nok ikke så mye å bekymre seg for, det er uansett maaange år til :] Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 La meg snu det litt. Hvorfor skal du bekymre deg for ting som har skjedd i fortiden, når du ikke kan endre på det? Alt du kan gjøre er å leve best mulig fra i dag av, og fremover. 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ofte kan det vel uansett være bedre å dø som mentalt frisk 70-åring, enn senil 80-åring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå