Øystein Brembo Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 A girl i know Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 God eksponering, et tandert og vakkert lys, og et perfekt utsnitt og komp Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Godt blikk, utrykk, liker dette og utsnittet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er ikke god på portretter, hverken til å ta dem eller vurdere dem. Derfor få kommentarer fra min side når portretter legges ut. Men jeg ser på dem og vet om jeg liker dem eller ikke, uten at det er basert på objektiv billedvurdering. Dette er et portrett jeg likte umiddelbart. Skarpt, fin farge-lyssetting, flott uttrykk og fin komp i mine øyne. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Likte dette Øystein, fin og utrykksfull modell. Likte bw konvertering og vil si at jeg liker utsnitt og at du kutter på på en glimrende måte. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 veldig godt portrett etter min mening,jeg kan lite om det men sier bare hva jeg ser.. og fantastisk kontakt m de øynene og et naturlig drømmende tenkende utrykk på piken,fint utsnitt og lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg