Niklasp Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Utviklere mister stjernene sine. Sporløse forsvinninger på Android Market Lenke til kommentar
mrjohs Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hadde også dette problemet, men stjernene kom plutseleg tilbake. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Android Market er en forundringsverdig merkelig affære. Logger jeg på med nettleseren min, får jeg bare se kommentarer/rangeringer gitt av andre nordmenn. (kontoen min er satt til engelsk språk) Søker jeg f.eks på Dice Player, får jeg utallige treff, og et eller annet sted midt i søkeresultatet, et godt stykke ned på sia, dukker først trial-utgaven opp. Betalt utgave må man scrolle enda lengre etter. Skulle ikke tro Market var lagd av de som regnes som best på søkeresultat. Har funnet det mer effektivt å bruke "normale" google til gå gjennom markedet med et URL-begrenset søk, istedet for å bruke det innebygde søket. Da er det noe galt et sted. Endret 2. august 2011 av Dummst Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har funnet ut at noen programmer jeg oppdaterte nylig har helt forsvunnet på marked. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 det finnes ikke lenger offesiell facebook app for min TF101.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg