Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

hva skjer med Komplett.no?

Anbefalte innlegg

Bestillte Komplett Gamer i30 den 15/7 da var det ikke i nærheten av tomt for noen av delene. 20/7 var de tomt for HDD, så jeg ventet til den kom inn inn 30/7 etter mange forskjellige ubekreftede datoer. fikk beskjed at de hadde lagt til side alle delene annet en hdd så den var klar til å bygges med en gang den kom så og si. Sjekket nå i dag for å se åssen det gikk, da fikk jeg vite at de var tomme for CPU og hovedkort, der ubekreftet dato er 11/8 og 5/8. Hva skjedde med det som ble holdt av? Har bare hatt god erfaring med komplett tideligere. Men å vente 30dager minimum for en pc som alt var inne på(40+ alt untatt hovedkort som var 33) da jeg bestillte samt en del dager etter... Noen som har forslag hva jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva sier kundeservice til komplett om saken er det første jeg lurer på.

siste de sa var.

Hei.

Når delene kommer på lager så er produksjonenstiden ca 5-6 virkedager.

de unlot og svare på hvorfor de delene som ble lagt til side ikke er det lenger.

Lenke til kommentar

Har handlet hos komplett.no en gang og aldri meir.

dem presterte å brukte 3 måner på å finne ut at laptopen min ikkje kunne repareres, men før de så var den sendt fra repratør 3 ganger til komplett og låg klar til avsendelse hos komplett i 3 uker og sendt til meg fra dem til meg 2 ganger.

Snakket med lagersjef flere ganger, ringte kundeservice 2-3 ganger i uka etter 1 månad ventetid.

endte med at eg fikk ny pc som de klarte å bruke 2 veker på å sende.

Som sagt har de mistet meg som kunde.

Synes de var heilt på tryne at lagerSJEFEN kunne lyge til meg ved å si at han selv hadde pakket ned pc`en og lagt den til utsending.

Dustinhome.no derimot kan eg anbefalle på de varmeste.

Der hadde eg kontakt med kundeservice på telefon og mail heile veka(man til søn)

Lenke til kommentar

Jeg har bare positive erfaringer fra komplett de siste 10-15 årene, men jeg blir litt usikker på om jeg skal handle derfra neste gang når jeg hører hvor lang tid og mye dill og problemer dere har hatt i det siste. Dustin home har jeg god erfaring med, og kommer nok til å velge den neste gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...