warneck Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det behøver ikke nødvendigvis å bety at du ikke er forelsket nok i én av dem. For å være helt ærlig så er det lite sannsynlig at du har troffet jackpot i begge. Er du ute etter et forhold som skal vare over lang tid, eller ønsker du å drepe ev. ensomhet? Du lister opp f.eks. "Great sex!" og "femi" som kvaliteter. Det er ikke kvaliteter. Det du må se etter er om dere har like verdier. Ønsker dere det samme i livet? Ønsker du barn, og han ikke, så har dere et veldig stort problem. Ønsker du å bo på landet, mens han er by- og partygutt, igjen et problem. Det er sånne ting du må bry deg om. Du må forsøke å finne de indre og store verdiene. Å være god i senga er ingen egenskap å jakte på... Det er kjempelett å få sex til å bli god! Avstandsforhold fungerer kun om dere har spesifikke planer om å flytte sammen etter en viss tid. Avstandsforhold krever fleksibilitet og tilgjengelighet. Man bør hele tiden vite når neste møte blir. Og ellers fungerer det om begge er typene til å spesifikt ønske avstandsforhold (hører til sjeldenhetene). Han tyskeren sier han er ute etter seriøst forhold. Likevel hadde du ONS med han, og han har i tillegg knullet venninna di. Der lyser alle varsellamper. Det er sjelden du finner gode kjæresteemner på byen/ons. Trolig har han hatt seg med flere jenter enn du kan telle :-) Virker mer å være ute etter fast sex, spesielt siden han ønsker et "seriøst forhold" uten å engang kunne kommunisere med deg! Forhold basert på "følelser" og sex varer ofte ikke lengre enn ett par år. --- Egentlig tror jeg du heller den ene veien, mot én av dem? Du er usikker på valget, men tror du kommer til å ta det valget uavhengig av råd herifra. Du får fortelle oss hva du velger ;-) Lenke til kommentar
ntls Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Siden du ikke har latt deg bli forelsket av noen av dem enda, så kan du prøve å ta en rasjonel og fornuft basert avgjørelse av hvem av de du tror du vil være best selskap med. Vei opp det negative mot de positive og ta en besluttning, og når det er gjort: IKKE SE TILBAKE, fordi av naturlig tankepsykologi vil du etterhvert få second thoughts fordi du hadde et alternativ. Mest sannsynlig så vil du uansett hvem du velger ha en good time, som forhåpentligvis varer med mye kvalitetstid etcetc. Så her er det bare deg, min kjære, som kan avgjøre dette selv Jeg kunne gitt et tonn med mine innspill, men ingen andre enn deg er i dine sko og kjenner til denne situasjonen bedre enn deg selv Lenke til kommentar
Lulupus Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg sier at du skal gå for nummer en jeg! Det er han du har sett flest langsiktige kvaliteter i, slik som at han har god utdannelse og jobb. At han har mange venner og er godt likt er også et pluss! Feminimiteten hans kan nok være justerbar, ikke at jeg mener du skal forandre han, men fra alt du vet kan det jo være han pynter seg ekstra nå i starten for deg? At han bor et stykke unna tror jeg ikke skal være den største hindring, hvis dere går fullt inn for det! Da må dere være motiverte og kunne se fremover. Mange vil nok si at et forhold er dødt hvis det er avstand, uansett hva, jeg mener det er feil. Dessuten er det som en annen nevnte her, kommunikasjonen i et forhold er nærmest viktigst av alt! Det må virkelig til! Lykke til! Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kan vel umulig være så vanskelig å finne noe bedre? Han ene er femi mens han andre har tatt venninna di. Foreslår at du prøver kompisen til _LarZen_! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå