Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Står mellom to gutter

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, håper dere kan komme med noen synspunkter.

Saken er at jeg står mellom to gutter jeg liker, som jeg "har noe på gang med". (Jeg vet det er ok å date flere, men nå er det på vei til å bli noe, så jeg må droppe en av dem). Jeg liker dem begge og synes det er uhyre vanskelig å velge hvem jeg vil satse på Jeg vet at dere ikke kan komme å si hvem jeg skal velge, men jeg håper dere kan komme med noen synspunkter om hvem og hva dere ville gjort i min situasjon.

Gutt 1. (23 år)- Møtte på nett

Postivt: Den fineste av dem. Bedre utdannelse og jobb. Smart. Vi har ikke vært intim enda, dermed mer spenning. Mange venner, godt likt.

Negativt: Bor i en annen by, vi må ta fly for å møtes. På grensen til å være for femi (veldig opptatt av utseende ol.) Ikke så manndig i forhold til han andre. Til tider litt umoden i oppførselen.

Gutt 2. (25 år)- En ONS som ble til noe mer.

Positivt: Laidback (føler ikke at jeg må være i toppform for han). Lik musikksmak. Beskyttende og manndig. Tar godt vare på utseende, men ikke fanatisk som gutt 1. Bor i samme by, lett tilgjenngelig. Veldig god på komplimenter. Sexen var great!

Negativt: Prater dårlig norsk (tysker). Har allerede hatt sex en gang tidligere, så den uskyldige flørtingen forsvinner litt. Ikke så godt etablert i Norge (jobb, leilighet, bil, venner osv). Har hatt sex med venninna mi tidligere.

Må legge til at begge har utrolig flott personlighet og ser veldig bra ut! Begge av dem er ute etter seriøst forhold.

(Dette ble veldig patetisk, men jeg trenger desperat noen synspunkter. Håper ingen kritiserer meg for "oppramsingen" eller for å date to på en gang. )

Takker tusen ganger for seriøse svar! :)

Postet av anonym: 80fa4b0ad7704c32c6c9f8aab74397a8

Postet av anonym: db873bef79722031fedda9653936a458

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blås i begge...har en kompis du kan ta en date med istede.

Unnskyld men jeg måtte le litt :p

Men on a serious note, nr2 ville nok være min guess.

Avstand, flyreise og hele pakka er ikke noe å satse på, dærmed basta. Det ender bedritent uansett med mindre noen flytter på seg i veldig nær fremtid.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Aldri tenk på fordeler og ulemper, kjærlighet er ikke logikk, men følelser :)

Så sant så sant, men man også ha litt sunn fornuft. Et avstands forhold kommer det sjeldent noe godt ut av i lengden.

Så egentlig på bakgrunn av det tror jeg tyskeren passer best med hun.

MEN hva syns du TS om avstands forhold?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, de gangene jeg har vært interessert i fler enn ei jente på samme tid, så har jeg vel egentlig alltid landet på den konklusjonen av ingen av de er interessant NOK, siden ingen av de klarer å flytte fokuset mitt bort fra hun/de andre og over på segselv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Avstandsforhold er vel greit, men det kommer vel litt av på avstanden også. Fly for å møtes er ganske langt og dyrt. Det spørs litt hva begge legger i det. Så klart, det kan fungere. Men da må/bør en av dere flytte nærmere den andre med tiden. For det er et langvarig forhold du er ute etter?

Jeg tror jeg vet hva du vil høre. Prøvekjør han som bor langt unna først, så blir spenninga "mindre" og du slipper å gå rundt og tenke på han når du blir sammen med tyskeren.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Dere er ikke sammen enda, men du har allerede beskrevet flere negative egenskaper. Det er et veldig dårlig tegn. Dersom man har tenkt å bli sammen med noen, så skal man være så forelsket at man ikke ser det negative. Vedkommende skal være den mest fantastiske man noen gang har møtt. Jeg ville med andre ord sett meg om etter andre alternativer. Selv om du har begge på kroken, så er ikke det sagt at du bør gå for noen av dem. Du har rundt 3,3 milliarder andre menn å velge mellom. Jeg tipper at minst en av dem ikke er tysk, prater greit norsk, ikke har hatt sex med venninnen din flere ganger, er mandig og moden.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

TS her

Det som er så dumt med tyskeren er at han er utrolig dårlig i norsk og engelsk. Dermed blir kommunikasjonen dårlig mellom oss. Vi klarer omtrent bare å ha en overfladisk samtale. Blir litt lett missforståelser.. :(

Han med den største ja! haha.. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det høres utrolig kjipt ut. Ønsker du å innlede et forhold med en som det er vanskelig å kommunisere skikkelig med? Jeg ser for meg at dette kan bli et problem; det blir vanskelig å føre en alvorlig samtale med ham. I tilfelle et eventuelt forhold, bør du lære deg tysk eller han lære seg norsk. Kommunikasjon er nesten alt i et forhold.

Lenke til kommentar

Jeg tror kommunikasjon og lik kultur gjør sannsynligheten for at forholdet varer, større. Er dessuten uenig i det som sies over her om at hvis man virkelig er forelsket så "ser man ikke det negative". Man kan vel SE det, forskjellen er vel om man bryr seg eller ikke. Det er jo bare observasjoner du har gjort, objektive faktaopplysninger.

Avstandsforhold er vanskelig, men det finnes beviser på at det går. Men ved slutten av dagen må du nok bare følge magefølelsen. Uansett spiller det kanskje ikke så stor rolle - for hvis én av dem var Det Helt Store, ville du neppe hatt problemer med å velge. Men lykke til!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal gi deg en liten klassiker...

Om du virkelig var glad i en av dem, ville du visst hvem du ville ha? Om du kun er ute etter et forhold, bør du kanskje lese svarene til noen av de over her.. Om du er ute etter ekte "love", så virker det ikke som om du har funnet det i noen av dem...

Postet av anonym: 50bbfe4ae87568e177b115f883911414

Lenke til kommentar

Ingen av dei. Om du har problem med å velge so er vel sjansen stor for at du ikkje har nokon sterke følelsar for nokon av dei.

Begynner å bli rimelig lei disse "hvis du ikke velger en så er du ikke forelsket nok" kommentarene! :whistle:

Nei jeg er ikke forelsket enda, og man kan ikke forvente det heller i og med at jeg ikke har møtt dem så mange ganger enda. Saken er at jeg må velge meg ut en før jeg får evt. følelser for dem begge. Jeg kjenner at det ikke er umulig at jeg kan bli forelsket i en av disse :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...