NoxRy Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Hei. Har planer om å gå til innkjøp av ett videokamera (evt et "vanlig" kamera med god videofunksjon). Men jeg er helt fersk med videokamera og kamera generelt, så jeg kunne trengt litt hjelp til å finne ett bra kamera med en pris opptil rundt 4 tusen. KAN være litt over, men ikke så mye som 5 Skal filme litt både innendørs og ute. Så ett kamera med greit bilde i dårligere lys hadde vært å foretrekke. Ellers så er jeg ikke så veldig nøye på det Får se hva dere mener er best. Så får dere bare spørre om det er noe dere lurer på På forhånd takk. Endret 2. august 2011 av NoxRy Lenke til kommentar
tvister Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Her er et greit kamera til under 5.000,- Canon 406 Har selv 306 versjonen som er litt eldre modell, 406 har fått en del forbedringer når det gjelder filming i svakt lys. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hva med dette? Tanken på å kunne bruke hvilke somehelst bit av filmen som et bilde i perfekt kvalitet kan få frem endel utrolige bilder sku en tro. http://www.itavisen.no/874446/tar-hd-video-og-topp-bilder-samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå