lur4d Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er på leting etter en ny bank siden jeg skal skifte fra lokalbanken. Primærbehov: - gebyrfritt - nettbank - saldo/transaksjoner via app/sms Det jeg nå har listet opp faller vel ca. alle bankene i Norge under men men. Har hørt at Skandiabanken er bra? Og nei, jeg har ikke x antall 100 000 å sette inn i banken, så jeg tror ikke rentene er så veldig nøye for meg? Bare en bank med bankkort (+ det overnevnte) sånn at jeg får betalt regninger samt kjøpt brød og melk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er godt fornøyd med sparebank1 jeg. Har en bra app og. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg personlig har god erfaring med Gjensidige, absolutt ikke opplevd noen problemer, de har en nettbank som er enkel og oversiktig i bruk, du må dog betale VISA gebyr på 250,-, men dette er noe nesten alle banker tar. De tilbyr også SMS-bank. - Mortis Lenke til kommentar
Aksjebloggeren Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Skandiabanken Men som du sier så faller nok de fleste bankene under de kriteriene dine i dag. Endret 2. august 2011 av Aksjebloggeren Lenke til kommentar
Tindron Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 De fleste banker har et eller annet studentopplegg som gjør at det blir gebyrfritt for deg. Jeg har (og jobber også) i en bank som er medeier i Terra. Der har jeg som student ingen gebyrer på bruk, annet enn 2-3 kroner ved betalinger av regninger over nettbank. Vidar Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 DnB NOR er i alle fall gebyrfrie på alle "vanlige" ting, og har brukbare SMS/mobilbankløsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå