tigerdyr Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Det er mange år siden jeg prøvde å lage et kretskort. Det var i skolen og jeg husker å ha brukt en sprittusj av et slag og etterpå ha den etse i et kar en stund... ...men nå som jeg skal til å gjøre det igjen, ser jeg at der finnes et utal av måter at gjøre det på og bruk av ulike kjemikalier for etsing. Er det ikke lenger mulig å bruke sprittusj-metoden? Er det bare pga nøyaktighet/behov for tette spor at folk bruker en kombinasjon av laserprinter, laminering og/eller uv-belysning og Gud vet hva? Jeg ser noen selger en komplett tank for etsing og vask, er det noen som har noe sådan som kan si om det er verd det eller ikke? Jeg har søkt på forumet, men finner bare noen spredte og forskjellige råd om dette, og hadde egentlig ønsket en slags samletråd som kan fungere som en guide for fabrikering av kretskort. Noen innspill? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Coolbeer har en fin tråd gående som blandt annet inneholder info om det å lage kretskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå