kalli Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Har noe whisky/whiskey og jægermeister og annet forskjellig stående. Det jeg lurer på er hvor lang tid tar det før dette blir "dårlig"/gammelt når flasken er åpnet? Har kork på selvfølgelig. Håper noen vet Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det vil hele tiden fordampe litt sprit så det vil bli svakere etter en stund. Men har selv pent drukket 10 år gammel åpnet Jeger og ble da dritings da også Merket bare at det var litt mildere. Men det kan stå i mange år. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Poenget var ikke å bli drita men å ha f.eks. en god whisky og drikke litt nå og da. Så lurte på hvor lang tid det vil ta før det blir dårlig/gammelt. Men om det er sant at det kan stå i flere år så høres det bra ut Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg drakk whiskey som hadde stått oppe i minst 14 år forrige jul. enda god smak på den. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Da stoler jeg på det Takk for raske svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Var vel chivas regal 12year om jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå