Beate Kiil Karlsen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Når jeg har vært inne på forumet, så savner jeg en snarvei til å komme tilbake til forsiden på digit. Eller er det jeg som ikke skjønner hvordan dette nye funker? Litt tungvint å bruke tilbakeknappen om man har vært innom flere diskusjoner. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Når jeg har vært inne på forumet, så savner jeg en snarvei til å komme tilbake til forsiden på digit. Eller er det jeg som ikke skjønner hvordan dette nye funker? Litt tungvint å bruke tilbakeknappen om man har vært innom flere diskusjoner. Tror det du er ute etter står i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1362846 Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Ble dessverre ikke så mye klokere av det. Skjermbildene er så små at de var ikke til noen hjelp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Trykk på bildene, så får du de opp i stor versjon. Kort fortalt skifter du drakt på forumet ved hjelp av rullegardinen nederst til venstre. 1 Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Ok. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg