trondwestby Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vannymfe i solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 så utrolig fin den var,lekkert lys farger og nydelig motiv.. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er det ikke dette som er drømmemotivet for alle fotografer Veldig godt gjennomført. Det eneste jeg sitter å tenker på, er at dette måtte blitt perfekt hvist du hadde brukt HDR, slik at vi hadde sett litt mer enn siluetten av vannymfen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Stilig, spesielt og flott utført! Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et flott skue på alle måter dette!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fantastisk er alt som kommer til meg;) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Litt av en figur, herlig bilde! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Meget bra,men tror eg ville dempet lyset i solen noe,ikke så lett kanskje? Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tøft og kreativ bilde.Du kunne vurdert noe mørklegging insektkroppen som er inne i solskiven, - for å få den til å framstå tydeligere. Men det har du sikkert vurdert, - det er også et spørsmål om hvilket uttrykk man etterstreber. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Drømmetreff! Det enste jeg vil pirke på: Muligens mørknet bilde enda et hakk, for å fremheve silhuetten enda bedre, men du verden denne likte jeg godt Trond. Well done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg