kjetti Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Skal selge Macbooken min nå, som var et bomkjøp. Skal kjøpe meg en PC. Har så utrolig lyst på en Lenovo ThinkPad, men har så alt for lite penger. Lurer på om denne: Lenovo ThinkPad SL510 er verdt pengene eller om det blir litt for gammel maskinvare? Evt har dere noen andre forslag? Har sinnsykt lyst på en lenovo og er villig til å strekke meg til 6000 om noen vet om noen thinkpad modeller. Alle andre modeller er min maxgrense på 5000. Bruker pcen egentlig bare til surfing og til å se på film. Jeg går medier og kommunikasjon, så det blir noe photoshop, adobe premiere etc. Vil selvfølgelig ha en laptop som duger litt og jeg kan ha lengst mulig. Har som sagt lite penger og vil ha mest mulig for pengene. EDIT: Lenovo ThinkPad L412 er denne verdt de ekstra 2500,-? EDIT 2: Lenovo ThinkPad L520 eller denne? Endret 1. august 2011 av kjetti Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg bare lurer på hvorfor akkurat Lenovo?? Hva med en Asus i 13-14" tommersklassen som har greie specs og lang batteritid? Lenke til kommentar
kjetti Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 har hørt mye bra om kvaliteten på disse og de har et bra rykte. har lite til overs for HP og Acer så disse er nesten uaktuelt. Asus kunne jeg også ha tenkt meg, men har neste bestemt meg for Dell Vostro 3550 med i5 prosessor. Tror det ble 5500 med i5, 4GB 1333mhz ram, matt skjerm. Virker som solid bygd og har leste gode tester. Så anbefaling på en artikkel av hardware.no Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 okei, da så Ønsker deg lykke til med ny pc og håper du blir fornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå