Harald Gjerholm Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ustabilt Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Stemningsfullt når været er litt sånn "begge deler" - knallfine skyer, lys, dybdeskarphet og komposisjon her! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott komp og noen aldeles fortryllende farger Eksponeringen er det heller ingen ting å si på. I det store formatet kan det virke som om bildet er blitt litt for hardt oppskarapet. men utover det støyfritt og fint Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nydelig fargespill! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Veldig bra..full av stemning dette.God komp og naturlige farger,samt god skarphet Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fint bilde, nydelig himmel. Er vel ved Randsfjorden dett..? Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flotte skyer og speiling! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Meget klart og fint ,fin dybde/lys,hengte meg litt opp i gulfargen som eg synest ble litt feil,men det er meg. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fint og harmonisk landskapsbilde, hvor skyene speiles nydelig i vannflaten. Litt for gult etter min smak, prøvde å legge på et cooling filter i photoshop og synes det løftet seg enda et hakk da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg