Gabsterino Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har kjøpt en asus bærbar pc som har nok problemer. Ønsker da å slette ALT og begynne på nytt som maskinen var den dagen jeg fikk den. Det fulgte ikke med noen windows cd. Hva gjør jeg da? Forbanna dritt, har lest igjennom hele google uten å finne noe svar. Lenke til kommentar
Protest Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Den maskinen har nok en recovery partisjon. Mulig alt du trenger står her; http://forum.notebookreview.com/asus/125071-how-backup-restore-asus-recovery-partition-any-other-partition.html Du kan eventuelt søke Asus modellnavn recovery, eller droppe modellnavnet. Får mange treff slik. Lisens koden regner jeg med står under maskinen. Har du forresten manualen. Der står hele prosessen beskrevet. Om du ikke får til recovery, så kan du låne en DVD plate av riktig OS, eller laste ned. Om riktig OS installeres så funker koden. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 På Asus kan du stort sett starte recovery ved å trykke på F9 ved oppstart (samtidig som Asus-logoen vises). Asus har lagt ved et program kalt Recovery Manager. Ved bruk av dette prorgammet kan du brenne ut et sett med DVDer for reintallasjon av Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå