Nitrius Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hvilket hvoedkort burde jeg kjøpe, og som IKKE har problemer med R9700 pro? har nemelig P4G8X Delux nå og det passer IKKE sammen med R9700 pro så er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hvorfor passer ikek det sammen med 9700?? ta for eksempel a-bit nf7-s 2.0???? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 det er så masse ting og tang som skjer, maskina låser seg, slår seg av og på, virker dårlig i spill! osv.. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hvorfor passer ikek det sammen med 9700??ta for eksempel a-bit nf7-s 2.0???? Det er jo AMD HK da.... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei Så og si alle kort skal passe med dette skjermkortet, men av en eller annen grunn liker ikke ASUS hovedkort ATi skjermkort, mitt råd er derfor å kjøpe ett hvilket som helst annet hovedkort bortsett fra ASUS. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 du kan ta en titt på abit ic7-g eller msi 875p neo-fis2r (koster litt $ da :-? ) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Hei Så og si alle kort skal passe med dette skjermkortet, men av en eller annen grunn liker ikke ASUS hovedkort ATi skjermkort, mitt råd er derfor å kjøpe ett hvilket som helst annet hovedkort bortsett fra ASUS. akkurat dette jeg ville fram til ja! Takk Lenke til kommentar
sasund Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 har du prøvd å sette apg porten til 4x istede for auto... dette funket for meg Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg har samme hovedkort som deg, jeg har ikke merket noen problemer. Hvilke problemer er det du opplever. Hvis du følger denne linken http://www.rage3d.com/tech/?page=9700 så er dette en erfaringsdatabase for hovedkort sammen med R9700PRO. Ronnie Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 ja ja har satt det der ned osv... pc'en virker greir når jeg surfer og gjør vanelige ting! men det er mest i spill jeg merker problemer, spill låser seg som er VELDIG plagsomt osv... og jeg er lei av det! og skjermkortet er ikke øddelag sende det inn til komplett for at dem skulle teste det og dem fant ingen feil! så derfor tror jeg at dette kan løses vis jeg går over til et annet hovedkort! Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg har opplevd samme problemer som deg, desverre var vi så dumme at vi kjøpte ti stk sapphire ATI radeon 9700pro og noen 9500.. kombinert med asus p4g8x hovedkort til jobben. Etter dette kan en garantere at en får endless loop buggen i ATI driverene og maskina henger/rebooter eller krasjer ned i 640x480 oppløsning. Har prøvd 2 andre hovedkort typer fra asus med i865pe og i875 chipset med samme krasj. Når jeg setter inn et nvidia skjermkort så går alt perfekt uten krasj. Har mest lyst til å brenne Sapphire kortene på bålet ettersom ingen driveroppdateringer, biosoppdateringer etc har fungert, har prøvd alt mulig i biosen med agp 4x, øket volt på agp, cachemode fra uc til ucws bla bla. etc. ingenting virker. Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har mest lyst til å brenne Sapphire kortene på bålet ettersom ingen driveroppdateringer, biosoppdateringer etc har fungert, har prøvd alt mulig i biosen med agp 4x, øket volt på agp, cachemode fra uc til ucws bla bla. etc. ingenting virker. Hvorfor ikke brenne hovedkortene isteden? Det er jo der feilen ligger etter min mening. Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvilken del som er feiler er ikke godt å si, men for meg tyder det på at ATI har skylda ettersom krasjen alltid oppstår i ATI skjermdrivererene + at jeg har testet 3 ulike hovedkort med 3 ulike chipset. Alle hovedkortene var asus dog, men det er jo rart at f.eks Nvidia, matrox etc funker, men ikke ATI. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Heppa. For å fylle opp mine 50 poster er jeg svært aktiv for tiden. Ville vel bare si at jeg benytter ASUS a7n8x de luxe og radeon 9700 pro, og har aldri opplevd noen problemer. (for nerder: jeg vet at dette er et amd hovedkort, videre vet jeg at han som startet linken ,å ha en annen socket enn meg) har instalert de nyeste driverne og direct x9, og det flyter som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå