Tove Iren Torland Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Motlys og vannymfe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sjeldent vakkert i lys og toner, flott skarphet, liker det unntatt det lyse området nede til h.Tar bort litt av fokuset på insektet, strået i mine øyne. Synes det hadde blitt et "renere" utrykk uten. Her har du virkelig noe flott!! Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Teknisk god makro. Optimalt fokus. Liker kjempegodt lyset i strået som insektet sitter på. Jeg er litt mer usikker når det gjelder refleksene nede til høyre. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Tusen takk Dag og Anne ser det med det til høyre , vil nok klone det bort ja Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ett av dine beste bilder i mine øyne når du får det klonet bort. Dette kan du være stolt av Tove Iren. Du er dyktig! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Likker dette litt anderledes og fin komp. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Meget vakkert! Liker refleksene i bakgrunnen. Ikke mer å si enn at dette er meget bra. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 helt nydelig dette da,så vakkre disse nymfene er,fantastisk bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Perfekt lys, nydelig harmoni i fargene og godt eksponert Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nydelig! Fantastisk med lyset som skinner så fint her, fine detaljer i dyret. Helt egen stemning i dette bildet, og når dun får bort den omtalte refleksen vil det også fremheve den fine roen i bildet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Må bare henge meg på de andre har. Dette var lekkert. Det lyse partiet nede til hø. er nevnt, ellers: Blink!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg