Smoky Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei og god dag. Nå har det endelig kommet til at jeg skal kjøpe meg en ny PC. Har sett en del på pc-er nå, men markedet er utrolig rart, jeg skjønner ikke noe av diverse deler osv. Jeg har egentlig ikke så veldig store krav til pc-en jeg skal ha, vil gjerne ha en PC som kjapp, oppstart osv. Vil gjerne bruke den til litt spill, men ikke spill som tar mye. Fks, Cs , CSS osv. Altså små spill. Men jeg er veldig glad i filmer, vil gjerne ha en PC med god hardisk ( Kjapp ) og stor lagrings kapasitet. Har tittet litt på en jeg fant på finn.no Men jeg har lest mye at på finn er det veldig mye overprisa pc-er, i og med at jeg ikke kan noe om PC-er vil jeg gjerne ha litt hjelp av folk som kan dette. Budsjettet mitt er på 4-6 K Denne har jeg tittet litt på. Operativsystem: Microsoft Windows XP SP3 CPU: Intel Core2 Quad CPU Q9300 @ 2.50Ghz RAM: 4,00 GB Dual-Channel DDR2 @400Mhz Skjermkort: NVIDIA GeForce GT 8800 Harddisker: 1 TB (Raid-0), altså 2 HD på 500GB. 160 GB Maxtor 6Y60P0 Optisk Driver: Optiarc DVD RW AD-7200S Audio: SoundMAX Integrated Digital HD Audio Corsair 750-Watt Strømforsyning Skjerm: BenQ T2210HD 21.5" Tastatur: Saitek Eclipse Mus: Logitech MX518 Prisen for alt dette vil være kun 4000 kroner! Slå til nå! Er dette noe jeg blir fornøyd med? Eller har dere kanskje noen andre sider dere kan henvende meg til hvor jeg får valuta for pengene? Lenke til kommentar
hewkings Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 er greit nok dette. Ting og spørre selgeren om er om den xp versjonen er ekte? Ca halvparten av alle pcer som selger brukt på finn har vel ikke ekte windows lisens og den er litt kjip. Lenke til kommentar
Smoky Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Det med ekte windows lisens er ikke så farlig. Dem har jeg nok av. Så du mener dette er en grei pc til den prisen? Lenke til kommentar
hewkings Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sikkert noen her inne som har bedre peil på dette enn meg. Men jeg mener dette er et ok kjøp. Send meld først til selger og spør om den er solgt, få kontakt å få ned prisen litt. Ikke mer en 5k, Lenke til kommentar
Smoky Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Sikkert noen her inne som har bedre peil på dette enn meg. Men jeg mener dette er et ok kjøp. Send meld først til selger og spør om den er solgt, få kontakt å få ned prisen litt. Ikke mer en 5k, Drar og henter den i morgen, fikk den for 4k. Takk for hjelpen din! Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ville ikke gitt 4000 for det der. Lenke til kommentar
Smoky Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Ville ikke gitt 4000 for det der. Da burde du begrunne svaret ditt kanskje? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Får vel en like bra\bedre til 4k om man kjøper i deler på f.eks komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå