Gå til innhold

BK: Vegstandard og Topografi i Ytternamdalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel ikke god folkeskikk å kritisere myndighetene akkurat nå (de har gjort en knalljobb siden fredag 22.7.), men man kan lure på hvorfor det ikke er mulig å bruke penger på litt infrastruktur i dette landet. Her en dokumentasjon fra Namdal'n, der jeg savner litt større kontraster.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke god folkeskikk å kritisere myndighetene akkurat nå (de har gjort en knalljobb siden fredag 22.7.), men man kan lure på hvorfor det ikke er mulig å bruke penger på litt infrastruktur i dette landet. Her en dokumentasjon fra Namdal'n, der jeg savner litt større kontraster.

Takk for det, Dag :)

Jeg ser at du etterlyser mere kontrast; også på bildet som Carina har lagt ut, men på min skjerm og ved nøyere sjekk i Photoshop så undrer jeg på om det kanskje er innstillingene på din skjerm som kanskje ikke er maksimale :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg ser at du etterlyser mere kontrast; også på bildet som Carina har lagt ut, men på min skjerm og ved nøyere sjekk i Photoshop så undrer jeg på om det kanskje er innstillingene på din skjerm som kanskje ikke er maksimale :hmm:

Har nettopp kjøpt ny skjerm (helt ny pc faktisk)- en Eizo - og jeg har vært inne på tanken selv. Bedømmer kontrasten i skjermen ut fra at egne bilder "ser ut som de skal" på den, mao.: har den kontrasten som jeg liker. Men skal selvfølgelig sjekke innstillingene ved leilighet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...