Mystikus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vegstandard og Topografi i Ytternamdalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nå er det vel ikke god folkeskikk å kritisere myndighetene akkurat nå (de har gjort en knalljobb siden fredag 22.7.), men man kan lure på hvorfor det ikke er mulig å bruke penger på litt infrastruktur i dette landet. Her en dokumentasjon fra Namdal'n, der jeg savner litt større kontraster. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Nå er det vel ikke god folkeskikk å kritisere myndighetene akkurat nå (de har gjort en knalljobb siden fredag 22.7.), men man kan lure på hvorfor det ikke er mulig å bruke penger på litt infrastruktur i dette landet. Her en dokumentasjon fra Namdal'n, der jeg savner litt større kontraster. Takk for det, Dag Jeg ser at du etterlyser mere kontrast; også på bildet som Carina har lagt ut, men på min skjerm og ved nøyere sjekk i Photoshop så undrer jeg på om det kanskje er innstillingene på din skjerm som kanskje ikke er maksimale Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Flott bil og utsnitt1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har da sette verre vegstandar en dette Ellers et godt bilde, selv om jeg synes det ble litt trangt rundt bilen Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg ser at du etterlyser mere kontrast; også på bildet som Carina har lagt ut, men på min skjerm og ved nøyere sjekk i Photoshop så undrer jeg på om det kanskje er innstillingene på din skjerm som kanskje ikke er maksimale Har nettopp kjøpt ny skjerm (helt ny pc faktisk)- en Eizo - og jeg har vært inne på tanken selv. Bedømmer kontrasten i skjermen ut fra at egne bilder "ser ut som de skal" på den, mao.: har den kontrasten som jeg liker. Men skal selvfølgelig sjekke innstillingene ved leilighet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hehe, her fikk jeg litt Berg-og-dalbane følelse... Morsom illustrasjon på topografien i området Mulig utsnittet er litt trangt på venstre side, men jeg får egentlig litt lyst å sette meg i bilen og gi gass ned bakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg