Carina Hedegaard Frey Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 I farta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Skikkelig humoristisk bilde. Lundefugl med påhengsmotor? Teknisk godt. Men jeg synes pippipen er for midtstilt. Med den farten hadde den fortjent et par centimeter flate til foran seg. I mine øyne kunne bildet også ha blitt tilført litt mer kontrast. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Et meget artig bilde som viser stor fart på fuglen som har mat med seg hjem til sine små kanskje. Flott speiling og utsnitt med gode farger og god eksponering, Carina:) Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Blinkskudd Carina , dette var virkelig flott Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Morsomt bilde av en flott og fargerik fugl. Kunne kansje hatt litt mer luft foran seg for å hindre midtstilthet, men ellers fint. Lenke til kommentar
Ørjan Haug Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Dette ble bra. Til og med mat til sine små. Håper ikke ørna spiser dem opp. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Topp bilde, synes at utsnittet er flott, herlig bilde! Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nydelig bilde og godt utført rask som de er. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et virkelig blinkskudd Godt teknsik gjennomført Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Stilig action-bilde av denne flotte fuglen! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hehe..måtte å le litt her..ser ut som den virkelig har satt opp farten.Flott bilde;) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du var heldigere enn meg. Alle mine bilder av lundefugler ble uskarpe eller de var bare små dotter i billedramma. Ville ha lysnet bildet ditt litte grann, men bortsett fra det, et flott bilde det er moro å se på. Det var en flott tur. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bilde femsto for meg som levende og koseligt/varmt,samt gode farger. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Artig rakett dette her. Fint bilde. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott fanga, og så den fine speilingen, da! Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Tusen takk for hyggelige og morsomme kommentarer. Flere nevner midtstillingen, bildet er en del croppet, men jeg skal gå tilbake til originalen og se om det ikke kan være mer å gå på der. Mangel på kontrast er også nevnt, men på min skjerm ser det greit ut. Men kanskje vi oppfatter kontrast forskjellig på ulike skjermer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg