blixhavn Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Den sorte svane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Flott og elegant denne sorte svanen, med fine detaljer i fjærprakten sin. Tror jeg ville hatt et tettere utsnitt men forstår at du sikkert ønsket å få med speilbildet av halsen. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Enig med Letta i at et tettere utsnitt ville gjort seg. "Kill your darlings"! Ellers et teknisk godt bilde med spennende lys. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Spennende og fint bilde! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 den var lekker ja,viste ikke det fantes sorte svaner Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Og jeg som bor på karmøy, også har jeg aldri hørt om denne dyreparken.... Men nå skal jeg ta meg en tur, så snart som mulig. Flott bilde av den sorte svanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg