Nikonmann Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Fint stemningsbilde av maktens høyborg. Fine farger og detaljer i hus og himmel. En alternativ beskjæring ville være å kutte nederste 6 del + det som ligger til venstre venstre lyktestolpe. Da vil Stortinget framstå enda mer kraftfullt, tror jeg. Bildet ville også vinne (etter min mening) om husveggene ikke skrånet innover. Lett å gjøre noe med i Photoshop, - med transform verktøyet. Men bilders komposisjon dreier seg jo om smak og behag, ulike valg gir ulike uttrykk. Endret 1. august 2011 av Knut Slåtta Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Et bilde med herlig liv i! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 fin stemning i bilde ditt,smil Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Litt pussig, men det filteret du har brukt på dette bildet ser nesten ut som det innebygde filteret "Dramatic Toneart" i min Olympus E-5. Ellers så tror jeg bildet ville tjent på litt mindre gressplen i forkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg