Eriksendrul Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) hallo , Jeg skal kjøpe et nytt kabinett til pcen , Jeg har funnet ganske mange Alternativer . vet ikke om dere gidder og ta dere tid til og se . Men disse kabinettene Er veldig kule og ingen koster mer enn 460 Kr . veldig billig . Jeg skal liste dem opp 1 og ned fra hvem jeg synes er kulest . Men jeg trenger også litt hjelp . jeg vet ikke om noen har noe erfaring med noen av disse eller om dere har noe og påpeke ved kjøling og evt om vifter følger med . 1.Advance PC-kabinett 8808GM GAMMA 2.Advance PC-kabinett Firecase 8015R0 3.Advance PC-kabinett 8808KP KAPPA 4.AEROCOOL PC-kabinett Strike X svart/rød 5.Advance PC kabinett NeoXblade 8813B 6.Advance PC-kabinett Turboost 8702B sort 7.AEROCOOL PC-kabinett PGS Serie VX-E 8.AEROCOOL PC-kabinett PGS VX-R Serie Endret 1. august 2011 av Eriksendrul Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nå er det ikkje utseende som er alt, tenk på det at du trenger god kjøling også. Har også hørt VELDIG mye rart om pixmania, så ville kanskje vurdert et annet sted og kjøpe ifra. Selv har eg Fractal Design R3, og er veldig fornøyd med det. Koster 699,- 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 For meg, så var nr. 6 og nr. 8 de eneste som "nesten" er aktuelle. Alle kabinettene er forferdelig glorete, og harry (etter min mening). Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det kan være det er fine kabinetter alle sammen funksjonmessig for alt jeg vet - men alle disse var langt for glorete for min smak - men smaken er jo som baken som de sier. Måtte jeg valgt noe fra den listen måtte det vel kanskje vært 3 eller 5 da de er de nærmeste til å være littegrann nærmere noe som kan kalles stilrent, men det er fremdeles allt for mye jalla på dem synes jeg. Jeg er dog godt voksen nå - og smak innenfor slikt endrer vel seg over tid for mange - men jeg er mer en Lian-Li fan når det kommer til design som regel. Enkelt og stilrent. Lian-Li er jo dog veldig dyrt skal det fritt innrømmes. Skal jeg ha noe mer fancy designelementer så fortrekker jeg som regel å modde dem inn selv for å ha maksimalt med kontroll. -Stigma Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg kan vedde 1000 kr på at ingen av disse kabinettene vil se i nærheten så bra ut i virkeligheten. Hvorfor skal du huse maskinvaren du har brukt tusenvis av kroner på i noe billig drit til 400 kr når Antec One Hundred er bedre og vil tåle litt mer enn en stiftemaskin. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvorfor skal du ha nytt kabinett? For utseendes skyld? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Støtter både Mr. Myhre og arni90 her. Fractal Design Define R3 er et billig og godt kabinett. Det samme med Antec One Hundred. I tilegg koster One Hundred akkurat litt over 400 kroner, og vil garantert gi deg mer kvalitet en de kabinettene som er listet opp. Mindre støy og mindre plast. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Jeg vil ha et kabinett og jeg er litt harry i smaken . Jeg har et åpent plexi kabinett som jeg ikke er helt fornøyd med siden jeg ikke får festa strømforsyning . den sitter bare i et spor åppa . det ser jo greit ut men må alltid ta veldig hensyn til alt hele tiden om jeg skal flytte på det eller bevege det og jeg drar ofte på lan . Jeg vil ha et lit kult / stilig kabinnet . Og som dere sier hadde det jo vært greit med noe som tålte litt . Men jeg er ikke interesert til og kjøpe noe som koster 600 kr . Har dårlig råd fortia men jeg skal jobbe fra høsten av så vi får se om jeg ikke drøyer den . jeg har mange venner som er 2-3 år yngre en meg og de kjøper nok det kabinette jeg alerede har eller det nye jeg kjøper om når jeg har bedre råd til et lit mer solid kabinett . Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Et kabinett er ikke en hest eller en person. Et kabinett er en ting. Det blir da riktig å skrive: "Hvilket kabinett liker du?" 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Bare drit i og komentere småfeil alle gjør feil . Jeg og . Finn på noe bedre og gjøre =) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Bare drit i å kommentere småfeil, alle gjør feil . Jeg også. Finn på noe bedre og gjøre =) Pleier ikke å gjøre det, men det å ikke vite forskjell på hvem og hvilken er ganske grovt. Jeg vet at du synes jeg er en dust nå, men kanskje du en gang i fremtiden tenker tilbake på denne dagen og er glad du lærte noe viktig. http://norr.ismennt....rd/forside.html Edit: Skrivefeil (oh the irony) Endret 1. august 2011 av -Zeitgeist- 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Det er sånne som deg som skaper hat på internet . God Bedring =) og jeg Driter i skrivefeil som om det er Mine egene eller dine =) God natt og ikke sov godt =) Edit:trykleif Endret 1. august 2011 av Eriksendrul Lenke til kommentar
skrim Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Små skit men men LC Power Miditower, "649B", Sort med 420W strømforsyning 495,-ink. mva http://www.digitalimpuls.no/Avdelinger/Produkter/Kabinett/Miditower/LC-Power/LC-Power-Miditower,-649B,-Sort-med-420W-strømforsyning-110874.aspx fra samme sted 500 kr Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case ATX miditower u/PSU, med vifter Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvis det er utseende som er hovedårsaken til at du vil ha nytt kabinett, kjøp det du synes er stiligst, dvs. det du har øverst på lista. Det er ikke så lett for andre å hjelpe deg der. Jeg landet selv på nevnte Fractal Design, men for min del betyr stilig usynlig, og lavt lydnivå og plass til masse disker var sentralt for valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå