Gå til innhold

Jailbreake Apple TV 2 , hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei. Har kjøpt meg en Apple TV 2, og vil jailbreake, men sliter med å gjøre det. Kan si følgende info om enheten

Versjon: 4.2.2

Min Itunes-versjon: 10.4(nyeste)

Problemet er at alle disse jailbreakene krever ulike Itunes-versjoner, f eks står det (10.2.1.X, hva betyr X?), og finner ingen jailbreakinger for nyeste Itunes-versjon. Må jeg rett og slett avinnstallere og så innstallere en eldre versjon på nytt for å få det til? Har jo mye viktig på Itunes, vil helst ikke gjøre det, det er bare surr. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg får det faen ikke til. Har gjeldende versjon av Itunes(10.4). Følger oppskriften, men når jeg skal holde inn de to knappene i 7 sek, skjer ikke det som skal skje. etter 5-6 sek begynner det hvite lyset på apple tv å blinke, men ikke noe annet skjer. Begynner å bli jævlig frustReRt, noen som har noen andre tips? Har hørt at dettes kal være lett, jeg får det aldr til!

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem som deg før jeg så linken fra Wackee.

Grunnen til at jeg ikke fikk det til å funke var at jeg hadde oppgradert nyeste verson på Apple TVn også. Og derfor fungerte ikke dem andre guidene.

Linken fra Wackee fungerte utmerket for meg, tok meg ca 30 min fra start til jeg hadde XBMC kjørende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...