smort1 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hei Finner ikke noe valg for "Med i aktivitet". Jeg har gått på Rediger på et bilde jeg lastet opp i dag med en valgt Kategori. Hilsen Karel Hei Hvordan legger jeg til et bilde på Temadag? Hilsen Karel Ved opplasting velger du som vanlig Kategori, men i tillegg velger du "Med i aktivitet"... (inngår i opplastingsgrensen på 1 bilde pr.dag).. Hei! Du får nok ikke endret dette ved å velge rediger. Da må du ev. slette bildet og så laste inn på nytt. Da får du fra mulighet til å velge "Dette bildet er et innslag i".... Endret 15. august 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Terje Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Send heller bildet til meg, så skal jeg fikse det! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Temadags-stafetten er givet videre og modtageren har accepteret opgaven - bliver spændende at se hvad næste tema bliver. Tak for i går. Hilsen Steen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg