AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei! Jeg møtte en herlig fyr 1 år tilbake, og nå er vi veldig gode venner. Han har lyst til å ha noe mer med meg. Han sier følelsene er der, og han vil bli sammen med meg. Problemet er at jeg ikke tror jeg er den som kommer til å gjøre han lykkeligst (Sliter med selvtilliten...) Og, jeg har nok rot i livet mitt at jeg ikke vil han skal bli 'en del av det'. Han er virkelig drømmefyren, jeg har falt for han, men jeg er så usikker på hva jeg burde gjøre. Han fortjener det beste - men jeg veit ikke om jeg klarer å gi han det.. Hva er deres synspunkt på dette? Postet av anonym: ce779545b3df8fdea6588e3fe6838be1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kanskje du for han er det beste? 5 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Han liker deg, og syntes du er den beste. Du liker ham. Sier det ikke seg selv? 3 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er vel lite tvil her om at du skal gå for det. Tenk at han ser deg for den du er og at han er din sjanse. 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg ser strengt tatt ikke problemet. Som flere har nevnt her, liker dere tydeligvis hverandre, så jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt tenker over det. Kjør på! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Tror dette er normale tanker for en som sliter med selvtilliten. Mitt råd er vel å kjøre på, ikke gi slipp på han men sats heller. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Det er klart at du er bra nok for ham; han er jo interessert i deg. Kanskje ting ordner seg for deg med ham i livet ditt? Kjør på! Ikke la destruktive tanker kontrollere deg. Endret 1. august 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hei! Jeg møtte en herlig fyr 1 år tilbake, og nå er vi veldig gode venner. Han har lyst til å ha noe mer med meg. Han sier følelsene er der, og han vil bli sammen med meg. Problemet er at jeg ikke tror jeg er den som kommer til å gjøre han lykkeligst (Sliter med selvtilliten...) Og, jeg har nok rot i livet mitt at jeg ikke vil han skal bli 'en del av det'. Han er virkelig drømmefyren, jeg har falt for han, men jeg er så usikker på hva jeg burde gjøre. Han fortjener det beste - men jeg veit ikke om jeg klarer å gi han det.. Hva er deres synspunkt på dette? Postet av anonym: ce779545b3df8fdea6588e3fe6838be1 Mitt råd til deg er å bare la det gå sin gang. Ikke hold igjen for mye. Han liker deg, du liker han - det er ikke mer komplisert enn det. Ikke la alle andre tanker ødelegge Jeg går ut i fra at han vet om alt "rotet" i livet ditt? Hvis ja; da er han klar over det, og mer enn klar nok til å være en aktiv del av det (i form av å kunne prate med deg om ting), så det er ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Dette virker som et altfor vanlig problem, spesielt blant jenter? Det er nok vanskelig dersom du sliter med selvtilliten, og jeg kan forstå det, men har du tenkt over at det er en grunn til at han liker deg? Du kan faktisk ikke vite om du vil gi han et lykkelig forhold før du har prøvd.. Dette gjelder egentlig alle som har slike tanker. Gi det en sjanse. Virkelig. Om dere vet at dere begge liker hverandre, så fokuser på dét og ikke la destruktive tanker som dette komme i veien. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kanskje det funker å se det litt egoistisk. Du bør ikke se om du er god nok for ham, men om han er god nok for deg. Skal man hele tiden tenke om du skal være god nok for den andre, ødelegger du deg selv bare. "Er jeg god nok nå? Bør jeg gjøre mer? Kanskje vi må slå opp, han fortjener bedre." Bare destruktive og unødvendige tanker. Han vil jo bli en del av livet ditt i og med han sier det er følelser der! 1 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Han liker deg, du liker ham. Du tror ikke du vil gjøre ham lykkelig, men det tror åpenbart han siden han har sagt han vil bli sammen med deg, og det er det som teller. I say go for it:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå