jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gå'påOpera Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Begynner å få dreis på kamera ser jeg.Veldig flott komp du trår til med.Litt uskarpt på høyre side,menneskene,men det blir bedre og bedre dette Jeanette Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Liker også utsnittet ditt. Operataket med sine mennesker og speilinger er flotte motiver. Kunne vært litt skarpere. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Fin komp og farger men skulle ønsket det litt skarpere. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Fine linjer i bildet. Liker godt bildets pastellfarger. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 smil... tusen takk for alle hyggelige komentarer.. jan erik,tusen takk,skal prøve litt skarpere,glad du ser fremgang hos meg,smil Ulla,tusen takk for hyggelig komentar,skarpere skal jeg prøve,hyggelig du likte utsnitte Letta,tusen takk for hyggelig komentar,prøver hele tiden få skarpere,prøve mere takk til knut og karl ivar for dere tittet og ga meg hyggelige komentarer altid hyggelig og inspirerende m komentarer av dere og jeg lærer mye av det dere sier,så setter stor pris på alle komentarer,tusen takk Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fint bilde men uskarp bilde hmm...har du fått fint kamera likevel igjen problem?? Prøv positiv og jobb m kamera! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Før snakket folk om å gå "i oppraen" Nå snakker alle om å gå "på Opraen" Flotte farger og et herlig komp Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Henger meg på Jan Erik,kan se fremgang i bildene du legger ut,mer og mer igjenomtenkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg