crackstein Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Når og hvor bruker man de to? Kan du vise med eksempler? Takk Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg skal til å gå. Jeg kjørte for å gå. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aa skal bare brukes forran et verb i infinitiv vis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aa skal bare brukes forran et verb i infinitiv vis jeg ikke tar feil Det er naturligvis korrekt, man må jo ta forgitt at det kommer et verb i infinitiv etterpå, men er vel ikke helt det som er svaret på spørsmålet mellom å bruke til/for å Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aa skal bare brukes forran et verb i infinitiv vis jeg ikke tar feil Det er naturligvis korrekt, man må jo ta forgitt at det kommer et verb i infinitiv etterpå, men er vel ikke helt det som er svaret på spørsmålet mellom å bruke til/for å Beklager, skrivevasker. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ingen ting å beklage =) Skulle bare påpeke det så samtalen ikke døde ved at folk trodde at trådstarter hadde fått svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå