Torstein47 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei. Vil ha en skjerm som kun viser værmelding og oppdaterer seg automatisk. Skal plasseres i en kiosk, så programmet bør se litt fint ut. Tenkte på en tablet siden det tar liten plass og lite strømbruk. Noen som har idéer? Bør ikke koste særlig mer enn 1000,- Vet dealextreme har noen billige tablets. Kom med forslag! Om tablet og program. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Til ett slikt formål så burde du titte på dealextreme sine ja. Trykkfølsom skjerm å slikt gjør jo ikke noe om den bare skal vise værmelding. Lenke til kommentar
Torstein47 Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Må ikke være noe råtøffe greier. Tipper det blir en 7" Android tablet. Vet dere om det finnes fullskjerm værprogram da? For Android. Som også viser langtidsvarsel. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har en wærwidget som heter Beautiful Widget. Om jeg trykker på været får jeg opp animasjon om været, temperatur, luftfuktighet, vindhastighet og været for de neste 3 dagene. Man velger selv hvor hyppig det skal oppdateres. Finnes kansje bedre alternativ, men er ett forslag iallefall Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Accuweather for tablets er en knallapp for android-tablets iallefall. Ser veldig bra ut, og fungerer flott som en typ værstasjon, med luftfuktighet, vindretning/vindhastighet osv. EDIT: Muuulig den bare fungerer for Honeycomb tab'er, men det finnes sikkert noe i samme duren for froyo/gingerbread vil jeg tro :-) Endret 1. august 2011 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 I tillegg til tidligere nevnte detaljer, så er og alle værdata hs yr.no fritt tilgjengelig slik at du kan skreddersy din egen værmelding. Lenke til kommentar
Torstein47 Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Yr sin funksjon var tøff. Kan ha flere steder med time for time med langtidsvarsel. Må nok ha en 10", 7" ble litt lite. Tips til billig 10"? Trenger en veldig enkel en. Takk for hjelp så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå