eirikol1 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Heisan, er litt lei meg no sia Battlefield 3 Alfaen er over... Prøvde å gå tilbake til Bad Company, men det funka berre ikkje. Derfor tenkte eg at eg skulle ta fram gode gammle Battlefield 2. Å spele Battlefield aleine er jo ikkje så kjekt, så eg lurte på om noken vil bli med å spele litt? Har ikkje spelt så mykje Battlefield 2, men har spelt mykje av Play4Free versjonen, men er ikkje det same. Så vist ein eller anna vil vere med, så er det berre å kontakte meg på skype; eirikol1. Eg driver å laster ned oppdateringane, så etter det, så er alt klart See you on the battlefield. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kan bli med på torsdag! Legger deg til på skype i løpet av uka. Lenke til kommentar
SgtKimbo Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvilke pc spesifikasjoner krav stilte BF3 Alpha? Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Heisan, er litt lei meg no sia Battlefield 3 Alfaen er over... Prøvde å gå tilbake til Bad Company, men det funka berre ikkje. Derfor tenkte eg at eg skulle ta fram gode gammle Battlefield 2. Å spele Battlefield aleine er jo ikkje så kjekt, så eg lurte på om noken vil bli med å spele litt? Har ikkje spelt så mykje Battlefield 2, men har spelt mykje av Play4Free versjonen, men er ikkje det same. Så vist ein eller anna vil vere med, så er det berre å kontakte meg på skype; eirikol1. Eg driver å laster ned oppdateringane, så etter det, så er alt klart See you on the battlefield. Det er liv i gamle BF2 enda.Spiller endel på =JHS= sine servere,og særlig Dalian Plant 24/7. Er endel idioter av og til,men det er serverregler som no baserape og alt det der.Idioter blir kicka og takke gudene for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå