Trondster Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Har sett at det er mange nye brukere som poster alle mulige slags underlige tråder her inne. Er det fordi de oppretter seg via digit.no og vil poste en "alt mulig"-tråd der inne? kanskje man skulle PM'e noen av brukerne og spørre om hvorfor de poster alt mulig i akkurat dette forumet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er nok nye brukere fra Digit; som ikke er vant med diskusjon.no. Det burde kanskje vært et lite "diskusjon.no" kurs for våre nye medlemmer? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Kan være en god idé - diskusjon.no er tross alt litt større enn det gamle forumet.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er nok nye brukere fra Digit; som ikke er vant med diskusjon.no. Det burde kanskje vært et lite "diskusjon.no" kurs for våre nye medlemmer? Tror nok iallefall at det ikke er "gamle" digiter dette, iallefall så langt jeg har sett av disse tråder på feil tema/del av forumet... Har siden dag 1 her inne brukt "rapporteringsknappen" straks jeg har sett slike (og samtidig som regel postet en tilbakemelding til vedkommende - i en litt "humoristisk" stil... Mulig det er en del nye brukere uavhengig av de konverterte digiter... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 NB - moderatorene vil helst at vi ikke poster i sånne tråder - at vi kun bruker rapporteringsknappen - det medfører mer jobb for dem å flytte og knote med tråder med off-topic-innlegg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 NB - moderatorene vil helst at vi ikke poster i sånne tråder - at vi kun bruker rapporteringsknappen - det medfører mer jobb for dem å flytte og knote med tråder med off-topic-innlegg. Greit å få vite at den ikke skal poste noe, men kun rapportere! Er nok en del info nye brukere får etterhvert, iallefall vanskelig tilgjengelig/ ikke lett å vite sånn uten videre ser det ut til .... Regner med at det er en liten haug med "selvfølgeligheter" som dere mer erfarne enten må være overbærende med eller ta tak i kfr. rapportering. En lærer så lenge en lever! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er vel minst like tvilsomt hvor mange duste spørsmål som får godt besvarte tråder her, mens tekniske spørsmål eller litt mer avanserte ting på bruk av utstyret for å faktisk ta bilder forblir ubesvarte... Jeg føler feks ikke at 2 runder med hvilket øyet man faktisk bruker i søkeren har løftet bildene mine nevnverdig ? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er nok nye brukere fra Digit; som ikke er vant med diskusjon.no. Det burde kanskje vært et lite "diskusjon.no" kurs for våre nye medlemmer? Vi hadde da aldri slike postinger på digit før, og ikke kjenner jeg igjen noen navn fra digit heller, så jeg tror det må være noen utenfra som poster. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er vel minst like tvilsomt hvor mange duste spørsmål som får godt besvarte tråder her, mens tekniske spørsmål eller litt mer avanserte ting på bruk av utstyret for å faktisk ta bilder forblir ubesvarte... Jeg føler feks ikke at 2 runder med hvilket øyet man faktisk bruker i søkeren har løftet bildene mine nevnverdig ? Hva slags dustespørsmål er det du tenker på? Jeg er kun interessert i "Tilbakemeldinger og diskusjoner til Digit.no".... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er vel minst like tvilsomt hvor mange duste spørsmål som får godt besvarte tråder her, mens tekniske spørsmål eller litt mer avanserte ting på bruk av utstyret for å faktisk ta bilder forblir ubesvarte... Jeg føler feks ikke at 2 runder med hvilket øyet man faktisk bruker i søkeren har løftet bildene mine nevnverdig ? Hva slags dustespørsmål er det du tenker på? Jeg er kun interessert i "Tilbakemeldinger og diskusjoner til Digit.no".... Jeg er vil heller vite om eksempler på tekniske ting eller avansert bruk som ikke blir besvart. Som jeg kjenner akam er det endel brukere som er veldig inne på det tekniske, så da ville det vært gøy å sett par eksempler. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er vel minst like tvilsomt hvor mange duste spørsmål som får godt besvarte tråder her, mens tekniske spørsmål eller litt mer avanserte ting på bruk av utstyret for å faktisk ta bilder forblir ubesvarte... Jeg føler feks ikke at 2 runder med hvilket øyet man faktisk bruker i søkeren har løftet bildene mine nevnverdig ? Hva slags dustespørsmål er det du tenker på? Jeg er kun interessert i "Tilbakemeldinger og diskusjoner til Digit.no".... Neppe folk fra Digit som drar igang disse, mest sannsynlig nye kameraeiere. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er vel minst like tvilsomt hvor mange duste spørsmål som får godt besvarte tråder her, mens tekniske spørsmål eller litt mer avanserte ting på bruk av utstyret for å faktisk ta bilder forblir ubesvarte... Jeg føler feks ikke at 2 runder med hvilket øyet man faktisk bruker i søkeren har løftet bildene mine nevnverdig ? Hva slags dustespørsmål er det du tenker på? Jeg er kun interessert i "Tilbakemeldinger og diskusjoner til Digit.no".... Jeg er vil heller vite om eksempler på tekniske ting eller avansert bruk som ikke blir besvart. Som jeg kjenner akam er det endel brukere som er veldig inne på det tekniske, så da ville det vært gøy å sett par eksempler. Å finne igjen det tror jeg blir som å leite etter den berømte nåla i flere høystaker. Men en jeg husker var blitsrelatert til Nikon sitt CLS system som vil tro flere avanserte brukere av kamera som har denne funksjonen har benyttet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er vel minst like tvilsomt hvor mange duste spørsmål som får godt besvarte tråder her, mens tekniske spørsmål eller litt mer avanserte ting på bruk av utstyret for å faktisk ta bilder forblir ubesvarte... Jeg føler feks ikke at 2 runder med hvilket øyet man faktisk bruker i søkeren har løftet bildene mine nevnverdig ? Hva slags dustespørsmål er det du tenker på? Jeg er kun interessert i "Tilbakemeldinger og diskusjoner til Digit.no".... Jeg er vil heller vite om eksempler på tekniske ting eller avansert bruk som ikke blir besvart. Som jeg kjenner akam er det endel brukere som er veldig inne på det tekniske, så da ville det vært gøy å sett par eksempler. Da må du vel lese noe annet enn "Tilbakemeldinger og diskusjoner til Digit.no"? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 "Tilbakemeldinger og diskusjoner til Digit.no" tror denne kan være missvisende for flere, og de tror at man kan poste alt mulig rart i dette emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg