The.Arisen.One Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Skal sette opp nettverk, noen anbefalinger om 54 g? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Kjøpte en Linksys router fra MPX.no, som støtter 802.11G, som fungerer veldig bra. Har ikke noe 54G kort, så har ikke fått testet den delen, men vanlig B-standard fungerer veldig greit. Det er gjerne en fordel å kjøpe det du skal ha av samme produsent. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Noen som har noen råd om hvem som gir best rekkevidde, om f.eks. d-link eller SMC sine løsninger er bra, osv? Hva vil folket anbefale når det hele skal brukes sammen med NextGenTel? Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har hatt en SMC 11b og den tålte ikke å bli flyttet på Dårlig rekkevidde og stadig brudd på forbindelsen. Venter på en 3Com 11g. Overraskende bra pris. Bare 750,- Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Noen som f.eks. har erfaring med denne D-Link'en eller denne SMC'en eller kanskje denne fra ASUS? Lønner det seg å kjøpe Router eller Aksesspunkt til mitt bruk? Noen betydelige forskjeller på hastighet og rekkevidde på de to sistnevnte? Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 heisann Sendte for en liten stund tilbake et lignende spørsmål til http://www.komplett.no. der kom en ansatt med en hyggelig tilbakemelding (som vanlig) om at denne var den beste 54g router/aksesspunktet han noensinne hadde prøvd. Den skal ha et særdeles enkelt brukersnitt, uten at det går ut over sikkerheten. Ruter'n har tilogmed Metall chassis! (det er ikke ofte nåtildags) Den fikk også en hyggelig omtale av barbara.no Den kommer ikke før om noen dager, men da har du vel tid til å se deg rundt Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Ruter'n har tilogmed Metall chassis! (det er ikke ofte nåtildags) Hehe, nei - ikke med andre enn SMC iallfall ... Har en SMC switch med Metall chassis... Den fikk også en hyggelig omtale av barbara.no Det stemmer, jeg har lest den for en tid tilbake. Komplett hadde forresten den SMC-en du snakker om (og som jeg linket til før) på tilbud før i sommer, men dristet ikke meg til å kjøpe den fordi den da ennå var på "draft"-stadiet. Den kommer ikke før om noen dager, men da har du vel tid til å se deg rundt Jess! Men takk for tipset Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har selv smc sin 54mbit g wlan base stasjon, denne fungerer forbausende bra i forhånd til mange andre basestasjoner.... Jeg kan trygt anbefale denne, burde nesten fraråde den siden, wlan signalene er for sterke.... Naboene får lett signal Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Har selv smc sin 54mbit g wlan base stasjon, denne fungerer forbausende bra i forhånd til mange andre basestasjoner....Jeg kan trygt anbefale denne, burde nesten fraråde den siden, wlan signalene er for sterke.... Naboene får lett signal I mitt tilfelle er det bra (skal dele linje med et par naboer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå