Gå til innhold

BK: Sommerkveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et fint svanebilde, de spesielle fargetonene bidrar til et noe annerledes uttrykk. Fargene virker ikke helt naturtro, men mulig et bevisst valg fra din side. Rak og "stolt" positur på svanen. Gresstråene utenfor fokus synes jeg tilfører positivt, men ville klonert bort skyggepartiet øverst til venstre. Det at speilingen av svanen er kuttet synes jeg ikke gjør så mye.

Lenke til kommentar

Ville lysnet hele bildet litt da det fremstår som noe undereksponert noe som gjør at svanen blir nesten helt blå. Blir litt for kunstige farger for meg da, men det er jo smak og behag. Du må gi bildet det uttrykket du vil ha. Flott positur, skarpt, fint med det som er av speilingen. Det gyldne skjæret i vannet er fint.

Lenke til kommentar

Takk:) her var jeg i et lite dilemma,hvis jeg lysnet det for mye forsvant liksom stemningen og fargen på vannet som jeg gjerne ville ha frem,samtidig ble svanen litt for mørk...hjeeeelp!! jeg valgte å gi bilde dette utrykket til slutt selv om det ikke ble helt perfekt slik jeg ønket det,men likte komposisjonen så godt:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...