karoald Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 God musikk Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra sommerfesten på Giske ved Ålesund 2011--her i teltet var det "svarte natta"opp med isoen---- Link til bildesiden Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvis du ikke har behøvd å gå høyere enn ISO 800 med det kameraet du har, så har du mye å gå på med den blenderverdien og lukkertiden du har her. Veldig flott bilde. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Takker-sette på iso 800 og resten av stille (bruker A-en)før eg gjekk inn i teltet ,masse folk stor trengsel , eg håpte på at det holdt-det vart bra, lite fjerning av støy i etterkant-litt skarphet er tilført.-utruleg godt kammra . Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Bra konsert bilde...han gitaristen virker da kjent??:.men kan ikke komme på hvem...Mark Knofler? Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Jan Erik E. -eg trur dei heiter Farmers Market----eg berre stakk innom 2.minutter.Det er mykje ein skal rekke over veit du- Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Joda enig. Godt konsert bilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg