Øystein.F. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Heart of the Swarm blir fullt av sinne, hemn og hat. Les hele saken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Slutt å syt, da. Godt over 99% av alle artikler i norsk nettmedia er på bokmål. Er det syting? Det er jo opp til publikasjonen selv selvfølgelig, men terkselen for å lese en nynorsk tekst er høyere for mange. Dermed minsker man sannsynligheten for at folk leser teksten. Får håpe den nye utgaven blir bra, som jeg, og så mange andre spådde, så er det jo selvsagt vesentlig forsinket kontra snakket om ett år mellom hver utgave. Det gjør det å ha ett spill per rase, og en føletong-basert historie til en dårligere løsning enn det kunne ha vært. Jeg håper også det blir litt mindre "tidsfrist-missions" i denne utgaven. AtW 2 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 men terkselen for å lese en nynorsk tekst er høyere for mange. Dermed minsker man sannsynligheten for at folk leser teksten. Kilde? On topic: Gleder seg! Men kjenner jeg begynner å bli sulten på info om mulitplayer i HoTS nå! Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Eg er personleg veldig glad for at Gamer publiserer artiklar på nynorsk, i tilegg tykkjer eg at Øystein skriv veldig bra og at han skal ha kudos for å bruke denne målforma. This!! On-topic: gleder meg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nynorskdiskusjonen kan man ta her, snarere enn å gjenta seg selv og hverandre til det kjedsommelige i artikkeldiskusjonen. Ellers høres beskrivelsen - "sinne, hevn og hat" - ut som en typisk ettermiddag på battle.net. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nynorskdiskusjonen kan man ta her, snarere enn å gjenta seg selv og hverandre til det kjedsommelige i artikkeldiskusjonen. Ellers høres beskrivelsen - "sinne, hevn og hat" - ut som en typisk ettermiddag på battle.net. Spesielt i det siste, etter at de slo Europa og Russland sammen har det blitt mye språk krangler Uansett gleder jeg meg til Del 2 kommer^_^ På tide at jeg gjør ferdig campaignen som Terran snart kanskje ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Diskusjon om bruken av nynorsk kan dykk ta i tråd om emnet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1361512&st=0 Fleire innlegg er flytta dit. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Håper campaign biten blir lengre og dypere denne gangen. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 men terkselen for å lese en nynorsk tekst er høyere for mange. Dermed minsker man sannsynligheten for at folk leser teksten. Kilde? On topic: Gleder seg! Men kjenner jeg begynner å bli sulten på info om mulitplayer i HoTS nå! Er du dum? Dette er jo logisk. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Håper campaign biten blir lengre og dypere denne gangen. Ikke lengre, da orker ikke jeg å fullføre den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå