Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gammel årgang. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kjempe flott struktur du her har fått frem,og en fin fin komp hjelper det også ) Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Takk for det Jan Erik, ja det var den fine strukturen jeg særlig ville få fram. mye vakkert å finne i gammelt treverk. Lenke til kommentar
thoar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 nydelig dette. kraftige farger som kler motivet synes jeg.. og veldig skarpt.. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Takk for det Thoar. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gamle detaljer fremstilt på en måte som bare må likes. Dette traff. Kledelig dof, struktur og fargespill som fenger. Bra. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Takker så mye for det Bent. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Her stemmer det meste Flott glød i fargene Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det konkrete blir abstrakt og så konkret igjen i en vellykket blanding. Har stor sans for både motiv og resultat av bearbeiding her. Flott bilde som jeg liker godt. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Liker dette svært godt, tiltalende herlige farger. Er virkelig noe godt ved å studere gammelt treverk. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Her stemmer det meste Flott glød i fargene Takk for det Wasco. Liker dette svært godt, tiltalende herlige farger. Er virkelig noe godt ved å studere gammelt treverk. Takk for det Anne, ja det er utrolig mye spennende å finne i gammelt treverk. Det konkrete blir abstrakt og så konkret igjen i en vellykket blanding. Har stor sans for både motiv og resultat av bearbeiding her. Flott bilde som jeg liker godt. Så kjekt at du liker både motivet og bearbeidingen Ulla. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Fint bilde og herlige detaljer! Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Fint bilde og herlige detaljer! Takk for det Karl-Ivar. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Spennende med slike datalj-bilder, fin struktur veldig bra gjengitt! Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Spennende med slike datalj-bilder, fin struktur veldig bra gjengitt! Takk for det Torhild. ja det er spennende med detalj jakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg