Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Strømsø Torg,Drammen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ute en tur i natt,og her ett resultat av det;) Har ferie gjester så ha meg unnskyldt om ikke jeg får kommentert så mye noen dager. Ser lukkertid ikke stemmer..skal være 4sek. Link til bildesiden Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Supert bilde Jan Erik Skarpt og fint. Råtøft motiv med flotte farger. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Så spennende motiv og med flotte fargetoner og lys. dette stedet må jeg oppsøke neste gang jeg er på besøk i Drammen forstår jeg. Kan sitte å se lenge på dette ja. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Veldig bra eksponert bilde dette Jan Erik, egentlig minner dette mer om Las Vegas en Drammen, ha ha. Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er du tyvmann hehe Veldig bra Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Supert bilde Jan Erik Skarpt og fint. Råtøft motiv med flotte farger. Tusen takk Så spennende motiv og med flotte fargetoner og lys. dette stedet må jeg oppsøke neste gang jeg er på besøk i Drammen forstår jeg. Kan sitte å se lenge på dette ja. Takker...ja ble selv sittende der nede en time i natt...ikke ett menneske å se,bare ro og fred Veldig bra eksponert bilde dette Jan Erik, egentlig minner dette mer om Las Vegas en Drammen, ha ha. Drammen er Nordens Las Vegas..hehe. Er du tyvmann hehe Veldig bra Kan du godt si..du vet en blir inspirert av andre som har vært der Lenke til kommentar
thoar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Herlig.. dette var et flott bilde. tror det er det beste jeg har sett fra deg her kommer det en sekser fra meg... og dem triller jeg ikke lett herlig komp og flott skarphet her. fargene er bare et herlig spill.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Herlig.. dette var et flott bilde. tror det er det beste jeg har sett fra deg her kommer det en sekser fra meg... og dem triller jeg ikke lett herlig komp og flott skarphet her. fargene er bare et herlig spill.. Tusen takk,men var da vel ikke så bra???....godt jeg har en 20 til da...hehe Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Knalllbra bilde med god skarphet og fine farver TOPPPPP. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 1 sek. eller 4 sek. - kan være det samme..., for dette er det beste jeg hittil har sett fra Strømsø. Ennå ikke vært der etter ferdigstillelse, men ser nå det begynner å haste! Særs godt gjennomført dette, gode valg både under tagning og i etterbehandling. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ett meget fint nattbilde av det nyeste "fotomotivet" i drammen. Har så vidt prøvd meg på dette jeg og, men da i dagslys. Bra jobba ! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lekkert og lekkert. Et meget vellykket bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Knalllbra bilde med god skarphet og fine farver TOPPPPP. Takker så mye 1 sek. eller 4 sek. - kan være det samme..., for dette er det beste jeg hittil har sett fra Strømsø. Ennå ikke vært der etter ferdigstillelse, men ser nå det begynner å haste! Særs godt gjennomført dette, gode valg både under tagning og i etterbehandling. Takker så mye..kun beskåret litt på venstre side,og støy red. og oppskarpet Ett meget fint nattbilde av det nyeste "fotomotivet" i drammen. Har så vidt prøvd meg på dette jeg og, men da i dagslys. Bra jobba ! Tusen takk Lekkert og lekkert. Et meget vellykket bilde. Tusen takk Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Neonlekkert storbybilde dette her. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 sinnsykt bra...whaw..imponert... el bærre lekkert... tøft Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Knallflotte farger samlet på 'ett brett' - stilig bilde! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Neonlekkert storbybilde dette her. Takker sinnsykt bra...whaw..imponert... el bærre lekkert... tøft Takker Knallflotte farger samlet på 'ett brett' - stilig bilde! Takker Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Stilig, flotte farger og linjer. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Stilig, flotte farger og linjer. Takker Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nydelig bilde dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg