cfg Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei, som tittelen sier - Så leter jeg etter litt hjelp angående kjøp av studie-pc! Det jag har sett på så langt er vel de litt mer 'dyre' pcene da jeg har ett par dårlige erfaringer med de 'litt billige'. Det jeg har sett på mest er vel igrunnen Macbook Air 13" versjonen, og jeg vurderer veldig på om jeg skal kjøpe den - men så skulle absolutt en venn av meg vise meg at jeg får en 'mye bedre pc' til lik pris. Vel, med studentrabatt vel og merke. Så hovedfokused akkurat nå er på Macbook Air 13" eller en Alienware M14x - Gjerne kom med innspill på noen andre alternativer hvis du mener de er 'gode'. Ett par kriterierer - Det og dra spill, er ikke det som er mest viktig da jeg har en stasjonær til det når lysten kryper fram, og hovedsaklig til at alienware kom på banen var mest på grunn av tilkoblingsmulighetene på den er så utrolig mye bedre enn de på Mac'en. Ett annet kriterie er det å skrive, den må helst være komfortabel å skrive på, da den skal brukes til mye 'notatskriving' o.l. (Derfor alt under 13" er uaktuelt desverre, blir for lite for mine klubbe hender, heh). Er det noen som har noe erfaring med begge? Eller erfaring med en av de? Takker for innspill! Lenke til kommentar
cfg Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 BUMP! Ingen som har noe i tilføye? :o Lenke til kommentar
cfg Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 ASUS U31SD ASUS U36SD ACER Aspire AS3820TG 3 nye pcer som kanskje har vekket litt interesse, noen som har noe de kunne sagt om noen av de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå