Gå til innhold

Anmeldelse: From Dust (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg litt enig med filmpolitiet her, Eric Chahi sitt bidrag til spillbransjen er vel ganske minimalt utover Another World. "Sid Meier's Civilization" gir visse forventninger til kvalitet og innhold, men "Eric Chahi's From Dust" forholder jeg meg stort sett likegyldig til. Det jeg har prøvd av spillet til nå er derimot bra, så filmpolitiets anmeldelse i sin helhet er jeg nok ikke enig i.

Han var med på å lage

. Det er nok til at jeg forguder mannen :love:
Lenke til kommentar

Klag klag der er det eneste dere klarer, jeg skal kjøpe spillet så skal jeg gi min min mening,

Bedre en og følge etter denne Sau flokken.

endelig kommer det et spennende spill til ps3 så ser jeg bare klaging på styringen . vel da er det vel ikke noe galt med spillet da ^^

Lenke til kommentar

From Dust er et herlig spill, fra ende til annen. Endte opp med å bare måtte "prøve på det" og "prøve på det", og plutselig hadde tre timer gått. Håper på DLC, selv om det som er av historie konkluderer seg selv på alle måter. Savnet et større areal å jobbe med de to siste banene, though.

Lenke til kommentar

Klag klag der er det eneste dere klarer, jeg skal kjøpe spillet så skal jeg gi min min mening,

Bedre en og følge etter denne Sau flokken.

endelig kommer det et spennende spill til ps3 så ser jeg bare klaging på styringen . vel da er det vel ikke noe galt med spillet da ^^

Sorry, men saueflokken er opptatt med å jage Activision og CoD, så det er ikke noe sauflokk her inne.

Jeg må si Summer of Arcade overrasker meg litt. Dette, Bastion og kommende Insanely Twisted Somethingsomething ser veldig lovende ut!

Må bare bli ferdig med matteeksamen først :)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Med så lang tid mellom lanseringen a Xbox 360 versjonen og PS3 versjonen håper jeg virkelig at de kan levere en god "port", men tviler litt. Virker heller som dette kan ha noe med microsoft å gjøre, at de vil den skal først være på xbox 360, for deretter på pc og så til slutt ps3. vinn/vinn situasjon for begge parter, microsoft får det som de vil og spillet blir gitt ut på alle ønskelige platformer for maks inntekt. lurer på når de egentlig blir ferdige med "porten". :o

Jeg får vel kjøpe spillet når det har gått ned noe i pris.

Endret av MMDE
Lenke til kommentar

Trenger da ikke vente til det går ned i pris? Synes dette var god verdi for pengene for en skarve hundrelapp :)

Rundet story mode, og er ikke helt sikker på hva jeg synes om challenge mode enda. Er i alle fall enig med Gamers anmeldelse. Nytt og forfriskende konsept, selv om jeg til å begynne med fikk litt flashbacks til det første Black&White spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...