Odesseiron Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det forkastede prosjektet har angivelig kurs mot reinkarnasjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Timesplitters er et av de beste FPSene som er laget Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sålenge spillet har 4-player split-screen, map maker, 150+ figurer og velge mellom, i tillegg til å drite i create-a-class-tullet som er blitt så populært de siste årene, så blir dette bra. Håper de lager det omtrent som de forrige spillene i serien, bare med flere våpen, moduser, karakterer og rikelig med ekstra småspill, som f.eks Strudel-løpene. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Enig med Buddy. For å være helt ærlig hadde jeg nesten vært fornøyd med Future Perfect HD, ingen nyere spill har kommet i nærheten. Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Så lenge de går tilbake til det som gjorde for eksempel det andre spillet i serien så bra. Har desverre ikke fått spilt det første, men beklageligvis det tredje. Jeg sier beklagligvis det tredje, fordi det tredje spillet likte jeg ikke nærheten så mye som det jeg likte det andre spillet. Jeg tror EA er til å klandres for dette. Om dette blir et bra spill som ligner spill nummer 2 i serien blir dette helt klart en av de få første person skyte spillene jeg faktisk kommer til å kjøpe! Endret 3. august 2011 av MMDE Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Timesplitters 2 er etter min mening det beste skytespillet fra forrige generasjons konsoller. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå