Nilsen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 To vinnere får et Shinobi-kabinett. Konkurranse: Vinn kabinetter fra Bitfenix Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 på siste spørsmål mener dere Shinobi og ikke Shinobi window? (spår bare fordi dere sier et Shinobi kabinett og har bilder fra Shinobi window) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Hele artikkelen omhandler Window-versjonen, vi var dessverre ikke oppmerksomme på at det var forskjell akkurat der. Jeg ser at det er meget få som har svart feil på dette spørsmålet, men vi velger å stryke det for å likestille alle som har svart. Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 For ordens skyld skal det nevnes at ett av de to kabinettene er testet av oss, men bærer ikke nevneverdig preg av dette. *host* Svar på spørsmål nr. en står vel der? Lenke til kommentar
Mzak Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Til QuickForceHD: Tror de mener at ett av kabinettene de gir bort, var det som de fikk til testing, mens det andre kabinettet er nytt fra Cdon. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Edit: En liten blunder der kan slettes Endret 2. august 2011 av Nator Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det er fler enn to kabinetter lansert. Ooog, jeg tror Mzak har rett. Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hmm, kunne godt tenkte meg epost bekreftelse når man sender inn svar, særlig på konkurranser som går over lengre tid, og der spørsmål står i fare for å fjernes/endres. Ble brått i tvil om jeg hadde svart på dette tidligere eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå