Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Øyekontakt med jente

Anbefalte innlegg

For omtrent en uke siden var jeg inne i en klesbutikk på et senter med mine foreldre. Jeg var bare med, mens de skulle ha seg noen klær. Bak kassen får jeg øye på en sinnsykt søt jente :dribble: Tilfeldigvis får vi blikkontakt, og så vidt jeg kunne telle fikk vi blikkontakt 5 ganger mens jeg var inne i butikken. Jeg oppsøkte øynene hennes med vilje, og jeg merket at hun også oppsøkte mine øyne. Disse øyeblikkene varte i ca. 2 sekunder. Jeg verken prøvde eller kjøpte noen klær i butikken, som skulle tilsi at vi skulle ha blikkontakt. Kan også legge til at det var kø foran kassa hele tiden, og hun hadde egentlig nok å stri med! Jeg vet ikke om det er bare meg, men jeg følte det var noe :cool: Jeg høres sikkert ut som en fjortis utifra dette, men jeg ønsker bare deres synspunkter. :D

Gutt, 19.

Postet av anonym: e296e76c4b62813062eb0b2ee373963d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Nå skal jeg ødelegge forventningene dine. Kan det tenkes at hun tenkte "hva faen er det du glor på"? Det er ikke uvanlig å møte andres blikk. Dersom du stirrer på noen, så vil vedkommende se tilbake for å sjekke om du fortsatt glor.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Hun så rart på deg fordi du er en 19 år gammel gutt som handler klær med foreldrene sine.

Lol! Det er ikke poenget her, men bra at mange syntes det var morsomt! Jeg besøkte foreldrene mine på camping, så var jeg med på et senter og handla litt! Så er det oppklart..

TheGnome: Det var ikke sånn at jeg stirra på henne heller. Og det innlegget ditt vil jeg ikke akkurat påstå at manner meg opp til å snakke med henne :ermm:

Postet av anonym: e296e76c4b62813062eb0b2ee373963d

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

haha, festlig diskusjon.

Har lurt på liknende selv mange ganger! Noen ganger føler jeg jeg får interesserte blikk og smil fra jenter. Men jeg vet ikke om det er følelsene mine som overdriver, og at en del jenter bare av natur har veldig kjærlige blikk og opptrer veldig vennlig og interessert i alle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...