Kalle_^ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 jeg bygde pcen min i jula , da sat jeg i en 80gb hardisk, no e den nesten full å jeg trenger en ny... den hardisken jeg har no er: Seagate Barracuda IV 80GB IDE 7200RPM ATA/100 harddisk 2MB cache ST380021A jeg tengte å kjøpe en 200gb hd... helst en som ikke bråke så mye... jeg så det var anbefalinger fra hardware men den va fra 03.05... e ikke den litt gammel? det e væl kommet nyere hardisker siden den ble lagd?? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 200 gig hd som ikke bråker stort er vel værre å finne, segate har vel ikke laget disker som er så store. selv synes jeg ikke at WD eller maxtor bråker så mye heller. men det er smak å behag Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har selv en Maxtor 200GB som jeg er fornøyd med. Bråker litt mer enn Seagate, men mindre enn WD. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Anbefaler selv maxtor diskene i denne størrelsen 200-250gb. Folk som driver mye med filoverføringer bruker disse pga høy ytelse og driftsikkerhet. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg sitter med en Maxtor Diamondmax 9 på 200GB (7200rpm). Den er iallfall stille og rolig. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har to seagate IV/V 80gig som jeg kjøpte først pga hørte at de var stillere enn WDC. Så kjøpte jeg en WDC 120gig 8mb cache fordi jeg ville ha noe som yter litt bedre... Og for å være helt ærlig syntes jeg at lydnivået mellom seagate og WDC blir overdrevet litt mye... Ytelsen blir merket bedre enn lydforskjellen... Jeg hører ikke Seagate diskene mine, og eneste tida jeg hører WDC'en er akkurat når jeg slår på datan, og harddisken spinnes up... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå